РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Відповідно до листа МОН від 06.11.2015 №1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі», Річного плану роботи Конотопського закладу дошкільної освіти (ясла – садок) № 11 «Вітерець», наказів закладу дошкільної освіти був проведений моніторинг рівня розвитку старших дошкільників у 2024/2025 навчальному році.
Моніторингом було охоплено на початку навчального року 15 дітей, на кінець – 15 дітей старшого дошкільного віку, з них: старша логопедична «А» група «Калинка» – 8 дітей, що складає (54%) від загальної кількості, старша логопедична «Б» група «Сонечко» – 7 дітей (46%).
Проаналізувавши кількість показники отримані у ході моніторингу в 2024/2025 навчальному році, які були оброблені за допомогою кваліметричної моделі, можна зробити наступні висновки:
Термін | Високий рівень | Вище середнього | Середній рівень | Нижче середнього | Низький рівень | |||||
Початок н.р. | 7 | 46% | 3 | 20% | 4 | 26% | 1 | 8% | 0 | 0% |
Кінець н.р. | 13 | 86% | 2 | 14% | 0 | 0% | 0 | 0% | 0 | 0% |
Показники високого рівня збільшилися на 40%, вище середнього рівня зменшилися на 6%, середній рівень зменшився на 26%, рівень нижче середнього зменшився на 8%, низький рівень становить 0%.
Середня бальна оцінка підвищилася з 0,84 до 0,93.
Показники рівня сформованості життєвих компетенцій дітей старшого дошкільного віку:
Біологічна зрілість (вага, зріст) | Здоров’ябережувальна компетенція | Особистісно-оцінна компетенція | Родинно-побутова компетенція | Соціально-комунікативна компетенція | Природничо-екологічна компетенція | Предметно-практична компетенція | Художньо-продуктивна компетенція | Ігрова компетенція | Сенсорно-пізнавальна компетенція | Математична компетенція | Комунікативна компетенція | Мовленнєва компетенція | |
Початок н.р. | 71% | 95% | 92% | 92% | 93% | 93% | 92% | 79% | 87% | 85% | 70% | 73% | 73% |
Кінець н.р. | 73% | 100% | 96% | 100% | 100% | 100% | 100% | 94% | 96% | 98% | 96% | 89% | 83% |
Різниця | +2% | +5% | +4% | +8% | +7% | +7% | +8% | +15% | +9% | +13% | +26% | +16% | +10% |
Проаналізувавши показники дітей старшого дошкільного віку, можна зробити висновок, що за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти рівень сформованості життєвих компетенцій з розділу «Особистість дитини», «Дитина у соціумі», «Дитина у природному довкіллі», , «Мовлення дитини», «Гра дитини», «Дитина у світі мистецтва» та «Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі» показники підвищилися.
Середній показник рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку Конотопського закладу дошкільної освіти (ясла – садок) № 11 «Вітерець» на кінець навчального року у відсотках становить 93%, що свідчить про те, що якість надання освітній послуг в закладі дошкільної освіти на високому рівні (ВР).
Відповідно до Річного плану роботи Конотопського закладу дошкільної освіти (ясла – садок) № 11 «Вітерець», наказів закладу дошкільної освіти був проведений моніторинг рівня розвитку дошкільників станом на початок та кінець 2024/2025 навчального року у І молодшій групі «Бджілка», ІІ молодшій групі «Малятко», різновіковій групі «Дзвіночок», середній групі «Віночок», старшій «А» групі «Калинка», старшій «Б» групі «Сонечко». Моніторинг проводили вихователі вікових груп. Результати були оброблені вихователем – методистом Мариною Ліонченко.
У результаті моніторингу з’ясовано, що вся освітня взаємодія із здобувачами дошкільної освіти планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу у групі дітей 3-го, 4-го, 5-го та 6-го року життя, свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються відповідно до режиму дня, інтересів та запитів дітей.
Моніторинг якості освіти проводився вихователями у формі організованої безпосередньої освітньої взаємодії під час спостережень, бесід, ігор.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти
І молодшої групи «Бджілка » за 2024/2025 навчальний рік
що у відсотках становить:
Початок н.р. | Кінець н.р. | |
Високий рівень | 0% | 0% |
Достатній рівень | 25% | 88% |
Середній рівень | 75% | 12% |
За результатами моніторингу на кінець навчального року показники рівня розвитку дітей покращилися, із середнього підвищилися до достатнього.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти
І молодшої групи «Бджілка» за 2024/2025 навчальний рік
Проаналізувавши показники дітей групи за критеріями оцінювання освітніх ліній БКДО, можна зробити висновок, що освітні лінії «Особистість дитини», «Дитина у світі мистецтва», «Гра дитини», «Мовлення дитини» залишилися без змін. Показники освітньої лінії покращилися з середнього рівня до достатнього «Дитина у соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі».
Середній показник рівня розвитку дітей групи покращився, на початку навчального року 75 %, на кінець – 78%.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти
ІІ молодшої групи «Малятко» за 2024/2025 навчальний рік
що у відсотках становить:
Початок н.р. | Кінець н.р. | |
Високий рівень | 0% | 11% |
Достатній рівень | 90% | 89% |
Середній рівень | 10% | 0% |
За результатами моніторингу на кінець навчального року показники рівня розвитку дітей у відсотках покращилися, але залишилися на достатньому рівні.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти
ІІ молодшої групи «Малятко» за 2024/2025 навчальний рік
Проаналізувавши показники дітей групи за критеріями оцінювання освітніх ліній БКДО, можна зробити висновок, що всі освітні лінії залишилися на достатньому рівні, без змін («Особистість дитини», «Дитина у світі мистецтва», «Гра дитини», «Мовлення дитини», «Дитина у соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі».
Середній показник рівня розвитку дітей групи покращився, на початку навчального року 78 %, на кінець – 82%.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти
різновікової групи «Дзвіночок» за 2024/2025 навчальний рік
що у відсотках становить:
Початок н.р. | Кінець н.р. | |
Високий рівень | 0% | 75% |
Достатній рівень | 100% | 25% |
Середній рівень | 0% | 0% |
За результатами моніторингу на кінець навчального року показники рівня розвитку дітей у відсотках покращилися, з достатнього до високого рівня.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти
різновікової групи «Дзвіночок» за 2024/2025 навчальний рік
Проаналізувавши показники дітей групи за критеріями оцінювання освітніх ліній БКДО, можна зробити висновок, що освітні лінії «Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі», «Дитина у світі мистецтва», «Гра дитини» покращилися з достатнього рівня до високого. Показники освітніх ліній«Особистість дитини», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у соціумі», «Мовлення дитини» залишилися без змін.
Середній показник рівня розвитку дітей групи покращився, на початку навчального року 70 %, на кінець – 85%.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти
середньої групи «Віночок» за 2024/2025 навчальний рік
що у відсотках становить:
Початок н.р. | Кінець н.р. | |
Високий рівень | 60% | 87% |
Достатній рівень | 40% | 13% |
Середній рівень | 0% | 0% |
За результатами моніторингу на кінець навчального року показники рівня розвитку дітей у відсотках покращилися, але залишилися на високому рівні.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти
середньої групи «Віночок» за 2024/2025 навчальний рік
Проаналізувавши показники дітей групи за критеріями оцінювання освітніх ліній БКДО, можна зробити висновок, що освітні лінії «Особистість дитини», «Дитина у природному довкіллі», «Гра дитини» покращилися з достатнього рівня до високого. Показники освітніх ліній «Дитина у соціумі», «Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі», «Дитина у світі мистецтва», «Мовлення дитини» залишилися без змін.
Середній показник рівня розвитку дітей групи покращився, на початку навчального року 90 %, на кінець – 97%.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти
старшої «А» групи «Калинка» за 2024 – 2025 навчальний рік
що у відсотках становить:
Початок н.р. | Кінець н.р. | |
Високий рівень | 0% | 25% |
Достатній рівень | 0% | 75% |
Середній рівень | 100% | 0% |
За результатами моніторингу на кінець навчального року показники рівня розвитку дітей покращилися, із середнього підвищилися до достатнього.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти
старшої «А» групи «Калинка» за 2024 – 2025 навчальний рік
Проаналізувавши показники дітей групи за критеріями оцінювання освітніх ліній БКДО, можна зробити висновок, що освітні лінії («Дитина у соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі», «Дитина у світі мистецтва») залишилися без змін. Показники освітньої лінії «Мовлення дитини» покращилися з низького рівня до середнього; «Особистість дитини» покращилися з достатнього рівня до високого.
Середній показник рівня розвитку дітей групи покращився, на початку навчального року 60 %, на кінець – 85%.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти
старшої «Б» групи «Сонечко» за 2024/2025 навчальний рік
що у відсотках становить:
Початок н.р. | Кінець н.р. | |
Високий рівень | 0% | 50% |
Достатній рівень | 50% | 50% |
Середній рівень | 50% | 0% |
За результатами моніторингу на кінець навчального року показники рівня розвитку дітей у відсотках покращилися, але залишилися на достатньому рівні.
Порівняльний аналіз результатів моніторингу якості освіти
за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти
старшої «Б» групи «Сонечко» за 2024/2025 навчальний рік
Проаналізувавши показники дітей групи за критеріями оцінювання освітніх ліній БКДО, можна зробити висновок, що освітні лінії «Дитина у соціумі», «Гра дитини», «Мовлення дитини», «Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі», залишилися без змін. Показники освітньої лінії «Дитина у світі мистецтва» покращилися з середнього рівня до достатнього. Показники освітніх ліній «Особистість дитини» «Дитина у природному довкіллі» покращилися з достатнього рівня до високого.
Середній показник рівня розвитку дітей групи покращився, на початку навчального року 50 %, на кінець – 90%.
Загальний показник розвитку та сформованості життєвих компетентностей здобувачів дошкільної освіти ЗДО №11 «Вітерець» за підсумками моніторингу якості освіти за 2024/2025 навчальний рік – достатній рівень.