Річний звіт директора (завідувача) Конотопського ДНЗ №11 «Вітерець» за підсумками 2023-2024 навчального року перед колективом та громадськістю

Річний звіт директора (завідувача)

Конотопського дошкільного навчального закладу

(ясла – садок) №11 «Вітерець»

Нестеренко Галини Миколаївни

за підсумками 2023-2024 навчального року перед колективом та громадськістю

На виконання вимог ст.30 Закону України «Про освіту» «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти», Положення про дошкільний навчальний заклад, з метою відкритої і демократичної державно-громадської системи управління закладом дошкільної освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності, керівник щорічно звітує перед педагогічним колективом та громадськістю.

Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №11 «Вітерець» організовує освітній процес із здобувачами дошкільної освіти  згідно з діючим на території України режимом воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (далі – Указ), затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.05.2024 № 3684-ІХ. Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки» від 09.10.2020 № 932, Базового компонента дошкільної освіти, розпорядження КМУ «Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року» від 09.10.2020 № 1233-р, Положення про дошкільний навчальний заклад (затвердженого постановою КМУ від 20.03.2003 № 305 (редакція від 10.02.2021), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, Листа МОН від 20.06.2023 р. № 1/8820-23 “Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів”, Листа МОН № 4/1798-23 від 31.05.23 року «Про організацію діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану», листа МОН від 17.05.2023 №1/6990-23 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2023/24 року», Листа СОІППО від 16.08.2023 № 371/11-07 «Методичні рекомендації щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти та початкової школи у 2023 – 2024 навчальному році»,Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», парціальних програм, які рекомендовані МОН України, Колективного договору між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом, Правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій та власного Статуту.

Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №11 «Вітерець» Конотопської міської ради Сумської області

Розташований за адресою: Сумська область, місто Конотоп, вулиця Клубна, будинок 133, телефон 3-28-07, email: veterec11@ukr.net, сайт https://dnz11.osvita-konotop.gov.ua/category/zviti/finansovi-zviti.

Проєктна потужність 203 місця з 10,5 годинним режимом роботи (7.30 -18.00).

Всього в закладі функціонує 7 груп, з яких:

2 – групи компенсую чого типу з вадами мовлення;

2 – різновікові групи;

1 – група дітей 5 р. ж .;

1 – група дітей 4 р. ж.;

1 – група дітей 3 р. ж.

Аналіз стану роботи Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)  № 11 “Вітерець” в період дії правового режиму  воєнного стану в Україні показав, що вся робота велась відповідно до вимог законодавчих актів та нормативних документів.

Комісія з перевірки дотримання вимог з охорони праці працює систематично, акти перевірок пред’являються вчасно, інструктажі з персоналом проводились планові, цільові, позапланові та вступні  з новоприйнятими працівниками.

Колективний договір з профспілковим комітетом на 2024 рік виконується.

Організація контролю у закладі дошкільної освіти була системною, згідно  з річним планом роботи на 2023-2024 навчальний рік.  Всі питання були охоплені різними видами контролю: тематичними, комплексними та вибірковими вивченнями, які були спрямовані  на висвітлення різних питань, на оцінку виконання програми, професіоналізм педагогів.

Здійснювався контроль за виконанням прийнятих рішень: доповіді на педрадах, звітування педагогів, підготовка зведених даних та інформації, які протягом року розглядалися на нарадах при директорові (завідувачеві).

Під час проведення різних видів контролю освітнього процесу було проаналізовано планування роботи вихователів. Перспективне та календарне планування відповідало вимогам Базового компоненту дошкільної освіти, Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Перевірки показали, що у закладі дошкільної освіти для здійснення  освітнього процесу створена достатня матеріальна база: музична та спортивна зали укомплектовані всім необхідним спортивним обладнанням, атрибутами для ранкової гімнастики та рухливих ігор, матеріалами для музичних занять, але потребують осучаснення та оновлення.

На території закладу дошкільної освіти є спортивний майданчик. Вікові групи облаштовані відповідно до педагогічних, естетичних та санітарно-гігієнічних вимог. Меблі підібрані відповідно до зросту дітей. Кожна дитина має свою шафу, стіл, стільчик, ліжко. У кожній групі створено предметно-розвивальне середовище, яке відповідає вимогам дошкільної дидактики (доступності, наочності, послідовності, повторності, поступового зростання труднощів) та спрямоване на розвиток всебічно розвиненої особистості.

Особлива увага  приділялася  вивченню професійної майстерності педагогів, які атестувались в 2023-2024 навчальному році.

ступінь виконання управлінських рішень та рівень виконавчої дисципліни відповідає достатньому рівню.

Соціально – економічний розвиток закладу дошкільної освіти

Педагогічним і технічним персоналом штат закладу дошкільної освіти укомплектований. Показником правильної кадрової політики є стабільність кадрового складу.

Працівники та батьки закладу долучилися до акції «Подарунок воїну ЗСУ». Всі працівники приймають участь у плетінні маскувальних сіток, шиють робочі рукавиці, в’яжуть шкарпетки для військовослужбовців.

Цей навчальний рік був для нас випробувальним, ми працювали в надскладних умовах, з відчуттям тривоги, напруги, страху, невизначеності.

Злагоджена робота колективу дала змогу створити у ЗДО сприятливі умови для ефективної роботи.

Для того, щоб розпочати роботу із здобувачами освіти в змішаному форматі, силами колективу було здійснено ремонтні роботи в ЗДО: 

  • частково замінені меблі у групових кімнатах логопедичних груп «Калинка», «Сонечко»;
  • придбаний телевізор для логопедичних занять у групу «Сонечко»;
  • придбаний принтер Canon для покращення матеріально – технічної бази закладу;
  • здійснене фарбування ігрового, спортивного обладнання на ігрових та спортивному майданчиках;
  • частково пофарбована зовнішня огорожа закладу;
  • придбаний освітлювальний прилад в укриття.

На харчоблоці  частково замінений посуд. Придбаний спецодяг для технічних працівників закладу для покращення умов праці.

Педагогічними працівниками виготовлений розвиваючий посібник на липучках «Здоров’ячок та Здоровинка» для освітньої взаємодії з дітьми всіх вікових груп за освітньою лінією «Особистість дитини»  та формування здоров’язбережувальної компетентності згідно вимог Базового компонента дошкільної освіти.

Оформлені інформаційні матеріали у «Кімнату безпеки малюка», виготовлені методичні посібники для проведення навчальних заходів з безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки.

У групових кімнатах все обладнання знаходиться в задовільному стані, добре закріплене.

Травматизму серед дітей та дорослих зафіксовано не було.

Проте, поряд з вищевказаним були виявлені недоліки,необхідно:

  • відремонтувати ігрове обладнання груп «Дзвіночок» (пісочниця), «Веселка» (човен), «Віночок» (човен), «Бджілка» (ремонт хвіртки), «Ялинка» (дитячий будинок);
  • частково поновити огорожу на ігрових майданчиках груп «Малятко» (5 секції паркану), «Бджілка» (заміна 2 секцій) (700 м паркану, заміна окремих секцій);
  • частково відремонтувати столи дитячі на ігрових майданчиках груп «Ялинка», «Ромашка», «Дзвіночок»;
  • відремонтувати лави на ігрових майданчиках груп «Сонечко», «Дзвіночок», «Суничка»;
  • частково відремонтувати машини на ігрових майданчиках груп «Калинка», «Малятко», «Віночок»;
  • відремонтувати павільйони, а саме: ремонт даху (заміна брусків, шиферу) на ігрових майданчиках груп «Сонечко», «Веселка»;
  • ремонт альтанок (штукатурка) на ігрових майданчиках груп «Калинка», «Ромашка», «Віночок», «Суничка», «Сонечко»;
  • потребує ремонту вуличний відкритий басейн, штукатурка, заміна кахлю;
  • потребують штукатурки квітники на майданчиках груп «Ромашка», «Сонечко», «Суничка»;
  • група «Веселка» підлога у павільйоні потребує демонтажу;
  • спортивне обладнання потребує часткової заміни, або демонтажу;
  • заповнити пісочниці свіжим піском;
  • привести в належний вигляд квітники на майданчиках;
  • пофарбувати обладнання на майданчиках всіх вікових груп та на спортивному майданчику;
  • потребує ремонту підсобне приміщення, яке розміщене на господарчому дворі;
  • відремонтувати східці центрального входу, пожежних евакуаційних виходів, балкони першого поверху;

Фасад будівлі закладу дошкільної освіти  потребує капітального ремонту. На будівлі ззовні і всередині зафіксовані та з’являються нові тріщини, що спричиняє відпадання штукатурки, становить загрозу життю і здоров’ю дітей та працівників закладу. Необхідно здійснити капітальний ремонт харчоблоку та кабінету медичних працівників.

Силами колективу здійснюються ремонтні роботи в укритті. Найпростіша ахисна споруда забезпечена усім необхідним відповідно вимог Кодексу цивільного захисту України. Частково поштукатурили, пофарбували, відновили електропостачання та розмалювали стіни, облаштували окрему туалетну кімнату, зробили дерев’яні лежаки для відпочинку дітей, облаштували ігрові зони для проведення освітнього процесу. Управлінням освіти було надано генераторну установку на випадок відключення електропостачання, 2 ємкості для технічної води, 2 біотуалети. Працівниками були придбані свічки, ліхтарі, бутильовану питну воду, печиво.

Укриття перебуває в задовільному санітарному та протипожежному стані, відповідно до норм протипожежних і санітарних правил, Кодексу цивільного захисту України.

Крім цього була надана благодійна допомога у вигляді:

  • ковдри – пледи 100шт.;
  • аптечка першої допомоги.

Комісія з перевірки дотримання вимог з охорони праці та пожежної безпеки систематично проводить обстеження стану укриття, у разі необхідності невідкладно усуваються недоліки.

 

Директор (завідувач) ЗДО №11 «Вітерець» _______ Галина НЕСТЕРЕНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *