Матеріально – технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)

Повна назва навчального закладу

Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №11 «Вітерець» відділу освіти Конотопської міської ради Сумської області_______________

Адреса закладу 41600 Сумська область, місто Конотоп, вулиця Клубна, будинок 133

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу

Нестеренко Галина Миколаївна_______________________________________

Засіб зв’язку (тел., e-mail) тел.. 3-28-07, email: [email protected]

  1. Рік вводу закладу в експлуатацію 1989
  2. Проектна потужність закладу __203____
  3. Загальна площа земельної ділянки, на якій розташовано заклад _0373_га. Акти на земельну ділянку (так/ні) _так , від 01.04.2008.
  4. Рік реконструкції / капітального ремонту _______—-_____ назва проекту
  5. Кількість поверхів ___2_____________________________________________
  6. Кількість груп, їх стан _11, задовільний_______________________________
  7. Кількість будівель на балансі закладу (вказати) __1__ ,
  8. Загальна кількість віконних блоків у закладі _179_, кількість замінених віконних блоків на енергозберігаючі _80_, у тому числі у 2020 році ____ .
  9. Загальна кількість зовнішніх дверних блоків у закладі __23_, кількість замінених зовнішніх дверних блоків на енергозберігаючі __18__, у тому числі у 2020 році ______ .
  10. Стан покрівлі:
  • покрівля відремонтована (так/ні) _так__, у 2014___ році. Сума коштів і джерело фінансування__відділ освіти Конотопської міської ради______________________________________
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) _відділ освіти Конотопської міської ради_________________________________
  • хто виконував ремонтні роботи ___—-______________________________
  • вид покрівлі (м’яка, шатрова, інше) ___м’яка, рубероїд_______________
  • протипожежна обробка даху проводилась у 20___ році, термін дії захисного покриття до 20___ року.________немає необхідності______
  1. Стан фасадів:
  • фасад утеплено (так/ні) ___ні___, у 201 __ році. Сума коштів і джерело фінансування  ___—–__________________________________________
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) ___________________________________
  • хто виконував ремонтні роботи __—-_______________________________
  1. Загальний стан будівлі :
  • задовільний __________________________________________________
  • потребує поточного ремонту (вказати вид робіт) __—-________________
  • потребує капітального ремонту (чи є відповідний акт) ____ТАК________
  1. Стан підлоги в приміщенні закладу __задовільний______________________

матеріал підлоги _битон, покритий лінолеумом ______________________

  1. Стан харчоблоку:
  • загальна площа харчоблоку (м2) ____70,3___________________________
  • харчоблок потребує капітального ремонту
  • види робіт:___________________________________________________
  • сума коштів і джерело фінансування _____________________________
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) ___—-______________________________
  • хто виконував ремонтні роботи __________________________________
  1. Стан спортзалу:
  • загальна площа спортзалу (м2) ____54,5_____________________________
  • спортзал відремонтованонепристосована спортивна зала у задовільному стані з обладнанням, яке відповідає вимогам.види робіт:_заміна лінолеуму, 2016 рік _____________________________
  • сума коштів і джерело фінансування _бюджетні кошти, 7350 грн.______
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) __—-_______________________________
  • хто виконував ремонтні роботи _заклад дошкільної освіти_____________
  1. Стан актової зали
  • загальна площа актової зали (м2) __100______________________________
  • актова зала відремонтовано у 2015__ році.
  • види робіт:__стеля, шпалери_______________________________________________
  • сума коштів і джерело фінансування _бюджетні кошти____________________________
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) _—-_________________________________
  • хто виконував ремонтні роботи _працівники ЗДО_______________________________
  1. Стан дитячого спортивного майданчику _задовільний_________________
  • загальна площа дитячого майданчику (м2) _275______________________
  1. Облаштування території (вказати вид проведених робіт)_відремонтоване та пофарбоване обладнання, упорядковані квітники. ________
  2. Забезпечення доступності закладу для осіб з особливими потребами:
  • пандуси (кількість)______________________________________________
  • кнопка виклику (так/ні) ___так_____________________________________
  • інформаційний вказівник (так/ні) ___ні_____________________________
  • підйомник (так/ні) ___ні__________________________________________
  • тактильна дошка з шрифтом Брайля (кількість) ___0__________________
  • інші засоби __________________________________________________
  1. Під’їзд до закладу (вказати вид покриття) __асфальтне покриття_________
  2. Огорожа навколо закладу
  • конструкція __сітка рябиця в металевому каркасі___________________
  • стан __задовільний_______________________________________________
  1. Стан систем опалення:
  • систему опалення відремонтовано у 20___ році.
  • сума коштів і джерело фінансування _____________________________
  • хто виконував ремонтні роботи __________________________________
  1. Вид опалення:
  • централізоване опалення ____так___________________________________
  • власна котельня (газ) __—________________________________________
  • власна котельня (альтернативні види палива) __—____________________
  • пічне опалення ___—____________________________________________
  • електроопалення ___—__________________________________________
  1. Наявність котельні __—______. Кількість котлів _–____. Марка котла __–________________________________, потужність котла ___—___________.
  2. Засоби дистанційної передачі даних обліку газу:
  • кількість встановлених вузлів обліку газу (ВОГ) __–_________________
  • кількість встановлених приладів дистанційної передачі даних вузлів обліку газу (I MOD) ___—________________________________________
  1. Водозабезпечення (дати характеристику) :
  • холодна вода _централізована___________________________________
  • гаряча вода __водонагрівачі______________________________________
  1. Стан водопровідно-каналізаційної системи:
  • тип водопровідно-каналізаційної системи _централізований___________
  • в/к систему відремонтовано у 20_–__ році.
  • сума коштів і джерело фінансування __—-_________________________
  • хто виконував ремонтні роботи __—-_______________________________
  1. Допоміжні приміщення і споруди (гараж, майстерня і т.д.), площа займаної території,  їх стан:

1) _овочесховище – 43 м², стан задовільний___________________________

2) _допоміжна споруда – 48 м² (сарай)_______________________________

  1. Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан __один, стан задовільний________________________________________
  2. Наявність і стан протипожежного обладнання:

– пожежна сигналізація __________________________________________

– протипожежні щити _один_________________________________________

– вогнегасники __13 шт._____________________________________________

– блискавкозахист_____—-__________________________________________

– пожежні водойми (гідранти) __один_________________________________

– пожежні рукави ____шість_________________________________________

– наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації _наявні______

  1. Наявність і стан охоронної сигналізації _відсутня______________________
  2. Наявність камер відеоспостереження _відсутні________________________
  3. Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну в навчальному закладі__задовільний_________________________________
  4. Наявність підсобного господарства та його стан__—–__________________
  5. Проблемні питання закладу _фасад будівлі заклад та приміщення харчоблоку потребують капітального ремонту  
  6. Дані про матеріально-технічне забезпечення ЗДО станом на 01.01.2021
    № з/п ЗДО У % до потреби
    технологічне обладнання харчоблоку технологічне обладнання пральні кухонний посуд столовий посуд постільна білизна дитячі меблі іграшки та ігрове обладнання обладнання медичного  кабінету
    Усього Усього Усього Усього Усього Усього Усього Усього
    Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №11 “Вітерець” 100 100 100 100 98 95 95 94

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *