Заняття з розвитку мовлення “Казка нас всьому навчає”

01.02.2024

Дистанційне заняття з розвитку мовлення для дітей середньої вікової групи

Тема: Казка нас всьому навчає

Мета:

вчити дітей  узгоджувати  іменники з прикметниками;

вчити дітей правильно виконувати артикуляційні вправи;

– розширювати знання дітей про українську казку;

– виховувати у дітей любов до українських казок.

Хід заняття:

Діти, ви готові розпочати заняття? А з чого ми завжди починаємо? Правильно! З гімнастики для нашого язичка. Тож  уважно дивіться та повторюйте!

  • Перша вправа – усмішка. Рот закритий. Утримувати губи в усмішці. Старатися не показувати зуби.
  • Друга вправа – хоботок. Губи і зуби зімкнути.Губи з напругою витягнути уперед.
  • Третя вправа – усмішка-хоботок. Чергуємо попередні вправи.
  • Четверта вправа – неслухняний язичок. Широкий язик покласти на нижню губу та промовляючи пя-пя-пя, неначе похлопувати його верхньою губою.
  • П`ята вправа – годинник. Висунути вузький язик. Рухати язиком з одного куточка рота в інший. Тягнутися язиком поперемінно праворуч – ліворуч в повільному темпі під лічбу.
  • Шоста вправа – гойдалка. Відкрити рот. Напруженим язиком торкатися почергово до верхніх та нижніх зубів. Нижня щелепа нерухома.

 

Тепер, коли наш язичок вже прокинувся та зробив зарядку давайте згадаємо наш віршик та привітаемося:

Доброго ранку, очки!

Доброго ранку, вушка!

Доброго ранку, носик!

Доброго ранку, ротик!

Око – баче,

Вухо – чує,

Носик – запахи пильнує!

Ротик  – щоб ми розмовляли,

Звуки правильно вимовляли!

Діти, а ви любите казки? А які казки ви знаєте? Давайте подивимося на картинки та згадаємо з якої казки ця картинка.

(Презентація)

Колосок

Колобок

Ріпка

Вовк та семеро козенят

Переказ казки вовк та семеро козенят за сюжетними картинками.

 

Дидактична гра «Який? Яка? Яке?»

Мета:вчити дітей  узгоджувати  іменники з прикметниками.

Обладнання: презентація.

Діти, погляньте на картинку та скажіть, що на ній зображено. Наприклад: сир та коза, значить сир який? Правильно, козинний.

Сир – козинний;

Хліб – пшеничний;

Коктейль – молочний;

Сік – апельсиновий;

Торт – шоколадний;

Колесо – кругле;

Вишня – червона;

         Висновок:

Молодці!

Вам сподобалося сьогоднішнє заняття?

Яку казку ми з вами сьогодні вивчали? Я

ких героїв казки ви пам`ятаєте?

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *