Заняття з пріоритетом розвитку математичних здібностей “Геометричні фігури”

Тема. Геометричні фігури.

Мета: учити дітей називати геометричні фігури; відгадувати загадки про них; знаходити схожі предмети на геометричні фігури, називати їх; вчити ліпити геометричні фігури з кольорового пластиліну або солоного тіста; розвивати спостережливість, мислення, пам’ять, дрібну моторику пальців рук, уважність; виховувати інтерес до занять з математики.

Матеріал до заняття: картинки з геометричними фігурами, солоне тісто або кольоровий пластилін,трафарети з геометричними фігурами, клейонка, серветки для рук.

Хід заняття.

Ранкове привітання. https://youtu.be/kWweopBazEc?feature=shared

Пропоную переглянути заняття *Геометричні фігури”

https://youtu.be/X0U4jGIUuSM?feature=shared

Після перегляду задайте діткам запитання.

– Скільки сторін у трикутника?

– Скільки сторін у квадрата?

– На яку геометричну фігуру схоже сонечко?

– На яку геометричну фігуру схожі двері?

– Круг, квадрат, трикутник, прямокутник – це що?

Пропоную зліпити геометричні фігури за допомогою трафаретів і закріпити назви фігур. 

На закріплення геометричних фігур гра “Впізнай геометричні фігури”. https://youtu.be/SwQIdRLKyHY?feature=shared

Також пропоную прослухати казку про геометричні фігури . https://youtu.be/XA3LQPEj4nM?feature=shared.

Запитання після прослуховування казки.

– Хто в казці правив країною?

– Хто жив у країні?

– Як спочатку хотіли будувати будиночки мешканці країни?

– У кого кипіла робота?

-Чому фігурам стало сумно?

-Як вирішили будувати будинки мешканці країни після дощу?

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *