РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Річний звіт про діяльність ЗДО за 2024/2025 навчальний рік по Конотопському закладу дошкільної освіти (ясла – садок) №11 «Вітерець». Результативність роботи педагогів

Конотопський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) №11 «Вітерець» Конотопської міської ради Сумської області (далі ЗДО) діє згідно з діючим на території України режиму воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (далі – Указ), затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки» від 09.10.2020 № 932, Базового компонента дошкільної освіти, розпорядження КМУ «Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року» від 09.10.2020 № 1233-р, Положення про дошкільний навчальний заклад (затвердженого постановою КМУ від 20.03.2003 № 305 (редакція від 10.02.2021), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, Листа МОН України від 27.08.2024 № 1/15368-24 «Щодо організації освітнього процесу  у 2024/2025 навчальному році у закладах дошкільної освіти», Листа МОН №4/1798-23 від 31.05.2023 «Про організацію діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану» та Методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в закладах освіти у 2024/2025 н. р.»  від 15.08.2024 №519/11-07, Листа МОН України «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо – зимового періоду 2024/2025 року», Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», парціальних програм, які рекомендовані МОН України, Колективного договору між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом, Правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій та власного Статуту.

Організація освітнього процесу та методичної роботи в закладі дошкільної освіти була спрямована на реалізацію основних завдань закладу на 2024/2025  навчальний рік:

  1. Проводити цілеспрямовану освітню діяльність щодо формування в

учасників освітнього процесу безпечної поведінки в довкіллі з урахуванням умов воєнного (післявоєнного) стану. Навчати дошкільників обачності, навичок орієнтування та адекватної реакції на різноманітні чинники ризику для життя, використовуючи різні форми організації освітнього процесу.

  1. Удосконалювати освітню взаємодію із здобувачами дошкільної освіти щодо формування художньо-естетичної компетентності, впровадження сучасних технологій художньо-продуктивного циклу, активізацію творчого потенціалу педагогів та батьків, об’єднаних загальним спрямуванням із залучення дітей до мистецької культури. Розвивати творчі здібності дошкільників за допомогою нетрадиційних технік малювання.
  2. Сприяти гармонійній збалансованій соціалізації дошкільників. Формувати у здобувачів дошкільної освіти навички дотримання соціальних норм і правил поведінки в єдності з формуванням самосвідомості й само ставлення, соціальної й особистісної ідентичності. Виховання як організована соціалізація має відповідати сучасним тенденціям суспільного життя й водночас сприяти збереженню найважливіших засад і цінностей людської особистості.
  3. Продовжувати підвищувати рівень професійної майстерності педагогічних працівників в проведенні різних форм організації освітнього процесу (очної, дистанційної та змішаної ), проведенні онлайн-заходів, оволодінні формами та методами взаємодії між учасниками освітнього процесу відповідно до конкретної ситуації кожної дитини.

Аналізуючи виконання плану роботи на 2024/2025 навчальний рік, можна зробити висновок, що заплановані заходи та види роботи були результативно виконані та проведені, а саме:

  • проведені заплановані педагогічні ради;
    • «Підсумки та аналіз діяльності ЗДО за літній період 2024 року. Завдання, перспективи та пріоритетні напрямки роботи ЗДО на 2024/2025 навчальний рік»;
    • «Сучасні підходи розвитку творчих здібностей дошкільників у закладі дошкільної освіти»;
    • «Особливості соціалізації дітей дошкільного віку у сучасному освітньому просторі»;
    • «Підсумки роботи  закладу дошкільної освіти за 2024/2025 навчальний рік. Підготовка до літнього оздоровчого періоду 2025 року».
  • здійснена курсова підготовка педагогічних працівників:
    • Оксана Козіонна, вихователь;
    • Євгенія Резніченко, вихователь;
    • Тетяна Шершень, вихователь;
    • Людмила Комухаєва, вчитель – логопед;
    • Марина Ліонченко, вихователь – методист.
  • якісно проведена атестація педагогічних працівників. Атестувалося 5 педагогічних працівників, з них 1 – відповідно перспективного плану атестації: вихователь Олена Зимовець, 4 педагогічних працівників атестувалися позачергово – музичний керівник Наталія Білошапка, вчитель – логопед Наталія Ладуха, вихователь Алла Жолудь, вихователь – методист Марина Ліонченко. Чергова атестація вихователя Юлії Мєлєшкіної відтермінована строком на один рік, з умовою надання педагогічним працівником необхідних документів та матеріалів для вивчення практичного досвіду його роботи (протокол рішення атестаційної комісії від 20.03.2025 №5. Хід проведення атестації відбувався відповідно плану та графіку засідань.

5 педагогічних працівників підвищили кваліфікаційну категорію:

«спеціаліст вищої категорії» – Наталія Білошапка, Олена Зимовець;

«спеціаліст першої категорії» – Наталія Ладуха;

«спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «вихователь – методист» -Алла Жолудь;

«спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший вихователь» – Марина Ліонченко.

4) педагогічний колектив приймав участь у міських методичних об’єднаннях закладів дошкільної освіти міста згідно плану роботи.

У Конотопському ЗДО №11 «Вітерець» проведене методичне об’єднання вихователів – методистів закладів дошкільної освіти міста «Розвиваючі ігри як ефективний засіб формування життєвих компетентностей здобувачів дошкільної освіти». Методичне об’єднання середніх груп закладів дошкільної освіти міста «Формування екологічного світогляду здобувачів дошкільної освіти шляхом взаємодії із природним довкіллям».

5) впродовж навчального року педагогічний колектив працював над обраними темами із самоосвіти, підвищуючи свій професійний рівень саморозвитку, самовдосконалення;

6) проведені заплановані інноваційні форми роботи з педагогами:

– Майстер – клас «Чарівний світ образотворчого мистецтва: малюємо в нетрадиційних техніках» – вихователь Алла Жолудь;

– Семінар – практикум «Книжковий калейдоскоп» – вихователь Олена Зимовець;

– Методичний захід з елементами тембілдінгу «Ми – одна команда» – вихователь – методист Марина Ліонченко.

– Педагогічний практикум «Ігри з «Вау – ефектом» на заняттях з розвитку мовлення» – вчитель – логопед Наталія Ладуха;

– Інтерактивний тренінг «Розвиваючі ігри як ефективний засіб всебічного розвитку здобувачів дошкільної освіти» – вихователь – методист Марина Ліонченко.

7) згідно плану проведені педагогічні години, апаратні наради та наради при директорові;

8) педагогічні працівники проводили консультації, підготували пам’ятки,

інформаційні повідомлення, поради, педагогічні бюлетні;

9) всі вікові групи працювали за обраними напрямками;

10) заплановані та проведені відкриті покази освітньої взаємодії з дітьми

педагогами, які атестувалися:

– Інтегроване заняття з пріоритетом пізнавально – природничої діяльності «Гарбузові дива» – вихователь Олена Зимовець;

– Музичне заняття  для дітей старшого дошкільного віку «Музичне кафе» – музичний керівник Наталія Білошапка;

–  Логопедичне заняття «Подорож до країни Звуків» – вчитель – логопед Наталія Ладуха.

11) ефективно протягом року працювали члени творчої групи;

12) проведені психолого – педагогічні консиліуми та моніторингові

дослідження рівня навченості, розвиненості та вихованості дошкільників;

13) постійно проводиться огляд нормативних документів, періодичної

преси, новинок методичної та психолого – педагогічної літератури; упорядкована нормативно – правова база, поповнюється методичний кабінет, здійснена передплата періодичних фахових видань;

14) оформлені матеріали з досвіду роботи:

– «Ти сам твір мистецтва – відкрий мистецтво у самому собі» – музичного керівника Наталії Білошапки;

– «Формування природничодоцільної компетентності дошкільника» – вихователя Олени Зимовець.

15) поширювався педагогічний досвід вихователя – методиста

Ліонченко М. В. «Розвиваючі ігри як ефективний засіб формування життєвих компетентностей здобувачів дошкільної освіти».

16) у закладі здійснювали свою роботу гуртки різного спрямування на

безкоштовній основі згідно затверджених Парціальних та авторських програм: «Чомусики», «Співаночка», «Мовні перлинки», «Веселі музики», «Маленькі грації», «Казкарик», «Цікавий дивосвіт», «Безпека малюка», «Ми – маленькі українці», «Чарівна майстерня», «Казкова фізкультура», «Барви натхнення», «Природолюб».

17) систематично поповнюється матеріали стенда «Методичний вісник»

новою та доцільною інформацією;

18) здійснюється вивчення стану організації життєдіяльності дітей, зокрема

оформлені довідки тематичного вивчення стану роботи з розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку та стану сформованості соціальних навичок у дітей старшого дошкільного віку.

19) згідно графіку здійснювався медико – педагогічний контроль;

20) проведені тематичні місячники, тематичні тижні, тематичні дні,

конкурси, виставки, виставки малюнків, Дні Здоров’я, фізкультурні та музичні свята та розваги згідно річного плану роботи;

21) здійснювалася дистанційна робота щодо перспективності та наступності у роботі ЗДО № 11 та Конотопського ліцею № 3 згідно затвердженого плану.

22) у закладі дошкільної освіти систематично проводиться робота з

батьками: загальні батьківські збори, групові збори із показом освітньої роботи, спільні заходи, консультації, педагоги готують інформаційні повідомлення, пам’ятки;

23) здійснюється робота Консультативного центру «Разом з мамою».

Спеціалісти Центру надавали консультативну допомогу батькам;

24) були проведені засідання логопедичного клубу для батьків вчителем –

логопедом Людмилою Комухаєвою та Наталією Ладухою.

25) у закладі постійно здійснюється адміністративно – господарська

діяльність та медична робота.

26) постійно у закладі дошкільної освіти освітній процес висвітлюється на

особистій сторінці у соціальній мережі Facebook, сайті управління освіти, веб – сайті закладу дошкільної освіти.

27) з початку навчального року у закладі організована змішана форма

навчання із здобувачами дошкільної освіти. Дистанційне навчання здійснюється  в асинхронному режимі з дітьми, які не відвідують заклад, знаходяться за кордоном у зв’язку із дією правового режиму воєнного стану на території України. Педагоги закладу розміщували на сайті закладу конспекти занять, відео  матеріал, ігри, корисні матеріали щодо проведення роботи з дітьми батьками вдома. У соціальній мережі Facebook, на сторінці закладу публікували корисні посилання та відео матеріал для цікавої роботи з дітьми. За допомогою мессенджера Viber педагоги та батьки всіх вікових груп завжди  на зв’язку та вирішують нагальні питання, надають необхідні консультації, роз’яснення, рекомендації щодо проведення освітньої взаємодії з дітьми батьками вдома, пропонують ігри щодо збереження психічного, фізичного та емоційного здоров’я дітей в умовах військового стану та пам’ятки для психо – емоційного розвантаження дітей. Освітній процес у закладі освіти здійснюється постійно, завдяки дієво організованій співпраці з батьками здобувачів освіти.

План роботи Конотопського закладу дошкільної освіти (ясла – садок) № 11 «Вітерець» на 2024/2025 навчальний рік виконаний на 100%.

28) протягом навчального року у двох вікових групах ЗДО (3 педагогічні працівники) впроваджувався Всеукраїнський проєкт «Думай на рівних: комплексна програма соціально – емоційного розвитку та психо – соціальної підтримки дітей дошкільного віку» БФ «Крок за кроком», МНО, «Think Equal»;

29) Педагоги   активізували  свою роботу щодо участі у Всеукраїнських

науково – практичних конференціях та друку власних методичних розробок;

30) Педагоги закладу активно долучалися до короткострокового підвищення кваліфікації шляхом участі у тренінгах, семінарах, семінарах – практикумах, семінарах – нарадах, вебінарах, майстер – класах за різними професійними темами і проблемами на платформах  «Всеосвіта», «На урок», «МЦФР», «Прометеус», видавництва «Ранок», «ІППО», «Дія. Освіта», онлайн – платформа «Зрозуміло!», «Рух Освіта» та інші.

31) педагогічний колектив протягом 2024/2025 навчального року брав

активну участь у Всеукраїнських, обласних, міських та внутрішньосадових заходах та конкурсах:

 

  • Всеукраїнський рівень (16 заходів):
  • VI Всеукраїнський конкурс дитячих малюнків на космічну тематику ГО «Асоціація Ноосфера»;
  • Всеукраїнський челендж “Спорт єднає світ”;
  • Всеукраїнської програма ментального здоров’я «Ти як?» день спільнодії «Сенс – Дія – Рефлексія»;
  • Всеукраїнський творчий багатожанровий конкурс «Перлина Мистецтва» «Мій Тарас Шевченко» ГО «Інвестресурс» «Перлина Мистецтва»;
  • Всеукраїнський конкурс для дітей та молоді «Поезія заради миру» UNICEF Ukraine;
  • ІV Міжнародне заняття доброти БФ «Щаслива лапа»;
  • Флешмоб “Щасливі лапки” БФ “Happy Paw”;
  • Всеукраїнський конкурс «Серце до серця» Creative People;
  • Всеукраїнський конкурс «Гордість. Сила. Натхнення» Creative People;
  • Всеукраїнський конкурс «Створюємо мапу бажань разом з дітьми» Creative People;
  • Всеукраїнський конкурс з мінної безпеки UNICEF Ukraine;
  • Всесвітнього тижня грошей у рамках Global Money Week ініціатива Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD);
  • Всеукраїнський Тиждень безпеки дорожнього руху у рамках Глобального Тижня в Україні;
  • Всеукраїнська благодійна акція #SuperCoint, конкурс «Монети вдячності» збір коштів для допомоги українським військовим;
  • Всеукраїнські науково – практичні конференції Центру Прогресивної освіти «Генезум»;
  • ІІІ Всеукраїнська науково – практична онлайн – конференція «Національна безпека України в освітній сфері: виклики, цінності, досвід».
  • Обласний рівень (2 заходи):
  • СОІППО спецкурс «Педагогіка гри в закладах дошкільної освіти»;
  • Онлайн – курс «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу дошкільної освіти» управління Державної служби якості освіти у Сумській області спільно з Глухівським національним педагогічним університетом ім.. О. Довженка
  • Міський рівень (7 заходів):
  • Участь в інтерактивному практикумі «Без стереотипів: мова взаєморозуміння» у рамках Національного тижня безбар’єрності»;
  • Загальноміський конкурс художнього читання «Слався, Тарасе» Відділ у справах молоді та спорту Конотопської міської ради;
  • Участь у ЛОГОВІЗУСФЕСТІ «Мовленнєві порушення у дітей сучасності»;
  • Навчальний семінар для вчителів – логопедів «Немовленнєві діти у закладі дошкільної освіти: норма чи проблема сьогодення?»;
  • Загальноміський конкурс «Різдвяне подвір’я»;
  • Учасники загальноміських змагань з флорболу;
  • Загальноміський конкурс «Великодній кошик».
  • Учасники тренінгу з впровадження та реалізації проєкту «Родина для кожної дитини: розвиток сімейного патронату».

 

Відзначення Міжнародних та Державних свят, тематичний днів.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *