Річний звіт директора (завідувача) за підсумками 2022-2023 н. р. перед колективом та громадськістю

Річний звіт директора (завідувача)

Конотопського дошкільного навчального закладу

(ясла – садок) №11 «Вітерець»

Нестеренко Галини Миколаївни

за підсумками 2022-2023 н. р. перед колективом та громадськістю

        На виконання вимог ст.30 Закону України «Про освіту» Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти, Положення про дошкільний навчальний заклад, з метою відкритої і демократичної державно-громадської системи управління закладом дошкільної освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності, керівник щорічно звітує перед педагогічним колективом та громадськістю.

       Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №11 «Вітерець» діє згідно з діючим на території України режиму воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (далі – Указ), затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки» від 09.10.2020 № 932, Базового компонента дошкільної освіти, розпорядження КМУ «Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року» від 09.10.2020 № 1233-р, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, Освітніх програм для дітей від 2 до 7 років «Дитина», «Впевнений старт», парціальних програм, які рекомендовані МОН України, Колективного договору між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом, Правил внутрішнього трудового розпорядку  та власного Статуту.

Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №11 «Вітерець» управління освіти Конотопської міської ради Сумської області

Розташований за адресою: Сумська область, місто Конотоп, вулиця Клубна, будинок 133, телефон 3-28-07, email: [email protected], сайт https://dnz11.osvita-konotop.gov.ua/category/zviti/finansovi-zviti.

Проєктна потужність 203 місця з 10,5 годинним режимом роботи (7.30 -18.00).

Всього в закладі функціонує 10 груп, з яких:

2 – групи компенсую чого типу з вадами мовлення;

2 – групи дітей 6 р. ж.;

2 – групи дітей 5 р. ж .;

2 – групи дітей 4 р. ж.;

2 – групи дітей 3 р. ж.

     Аналіз стану роботи Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)  № 11 “Вітерець” в період дії правового режиму  воєнного стану в Україні показав, що вся робота велась відповідно до вимог законодавчих актів та нормативних документів.

     Комісія з перевірки дотримання вимог з охорони праці працює систематично, акти перевірок пред’являються вчасно, інструктажі з персоналом проводились планові, цільові, позапланові та вступні  з новоприйнятими працівниками.

      Колективний договір з профспілковим комітетом на 2023 рік виконується.

    Організація контролю у закладі дошкільної освіти була системною, згідно  з річним планом роботи на 2022-2023 навчальний рік.  Всі питання були охоплені різними видами контролю: тематичними, комплексними та вибірковими вивченнями, які були спрямовані  на висвітлення різних питань, на оцінку виконання програми, професіоналізм педагогів.

    Здійснювався контроль за виконанням прийнятих рішень: доповіді на педрадах, звітування педагогів, підготовка зведених даних та інформації, які протягом року розглядалися на нарадах при директорові (завідувачеві). 

     Під час проведення різних видів контролю освітнього процесу було проаналізовано планування роботи вихователів. Перспективне та календарне планування відповідало вимогам Базового компоненту дошкільної освіти, Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Перевірки показали, що у закладі дошкільної освіти для здійснення  освітнього процесу створена достатня матеріальна база: музична та спортивна зали укомплектовані всім необхідним спортивним обладнанням, атрибутами для ранкової гімнастики та рухливих ігор, матеріалами для музичних занять, але потребують осучаснення та оновлення.

     На території закладу дошкільної освіти є спортивний майданчик. Вікові групи облаштовані відповідно до педагогічних, естетичних та санітарно-гігієнічних вимог. Меблі підібрані відповідно до зросту дітей. Кожна дитина має свою шафу, стіл, стільчик, ліжко. У кожній групі створено предметно-розвивальне середовище, яке відповідає вимогам дошкільної дидактики (доступності, наочності, послідовності, повторності, поступового зростання труднощів) та спрямоване на розвиток всебічно розвиненої особистості.

     Особлива увага  приділялася  вивченню професійної майстерності педагогів, які атестувались в 2022-2023 навчальному році.

    Ступінь виконання управлінських рішень та рівень виконавчої дисципліни відповідає достатньому рівню.

Соціально – економічний розвиток закладу дошкільної освіти

    Педагогічним і технічним персоналом штат закладу дошкільної освіти укомплектований. Показником правильної кадрової політики є стабільність кадрового складу.

      Працівники та батьки закладу долучилися до акції «Подарунок воїну ЗСУ». Під час дистанційної роботи закладу всі працівники приймали участь у плетінні маскувальних сіток, шили робочі рукавиці, в’язали шкарпетки для військовослужбовців.

    Цей навчальний рік був для нас випробувальним, ми працювали в надскладних умовах, з відчуттям тривоги, напруги, страху, невизначеності.

    Злагоджена робота колективу дала змогу створити у ЗДО сприятливі умови для ефективної роботи.

     Для того, щоб розпочати роботу із здобувачами освіти в змішаному форматі, силами колективу було здійснено ремонтні роботи в ЗДО:

  • фарбування ігрового, спортивного обладнання на ігрових та спортивному майданчиках;
  • заміна шпалер у буфетній кімнаті групи «Малятко»;
  • частково пофарбована зовнішня огорожа закладу.

     На харчоблоці  частково замінений посуд. Придбаний спецодяг для технічних працівників закладу для покращення умов праці.

    Придбанні лепбуки та поповнено обладнання  «Кімнати безпеки малюка» методичними посібниками для проведення навчальних заходів з безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки.

      У групових кімнатах все обладнання знаходиться в задовільному стані, добре закріплене.

     Травматизму серед дітей та дорослих зафіксовано не було.

        Проте, поряд з вищевказаним були виявлені недоліки, а саме потребують капітального ремонту:

  • відремонтувати павільйон, демонтаж стіни та заміна профнастилом на ігровому майданчику групи «Соняшник»;
  • ремонт альтанок (штукатурка) на ігрових майданчиках груп «Ромашка», «Калинка», «Сонечко», «Суничка»;
  • потребує ремонту вуличний відкритий басейн, штукатурка, заміна кахлю;
  • потребує ремонту підсобне приміщення, яке розміщене на господарчому дворі;
  • потребують поточного ремонту східці центрального входу, пожежних евакуаційних виходів, балкони першого поверху;
  • потребують капітального ремонту асфальтні доріжки біля спортивного майданчика та центральних входах у заклад, необхідно заміни бордюри.

     Фасад будівлі закладу дошкільної освіти  потребує капітального ремонту. На будівлі ззовні і всередині зафіксовані та з’являються нові тріщини, що спричиняє відпадання штукатурки, становить загрозу життю і здоров’ю дітей та працівників закладу. Необхідно здійснити капітальний ремонт харчоблоку та кабінету медичних працівників.  

         Силами колективу було здійснено ремонтні роботи в овочесховищі для переобладнання його в найпростіше укриття усім необхідним відповідно вимог. Частково поштукатурили, пофарбували, відновили електропостачання та розмалювали стіни, облаштували окрему туалетну кімнату, зробили дерев’яні лежаки для відпочинку дітей, облаштували ігрові зони для проведення освітнього процесу. Управлінням освіти було надано генераторну установку на випадок відключення електропостачання, 2 ємкості для технічної води, 2 біотуалети. Працівниками були придбані свічки, ліхтарі, бутильовану питну воду, печиво.

     Укриття перебуває в задовільному санітарному та протипожежному стані (відповідно до норм протипожежних і санітарних правил).

      Крім цього була надана благодійна допомога у вигляді:

  • ковдри – пледи 100шт.;
  • аптечка першої допомоги.

     Заклад розпочав роботу 01.05.2023 року після обстеження комісією.

     Комісія з перевірки дотримання вимог з охорони праці та пожежної безпеки систематично проводить обстеження стану укриття, у разі необхідності невідкладно усуваються недоліки.

Витрачені кошти за перше півріччя 2023 року

№ з/п Назва товару Коли було придбано і для якої групи або приміщення За рахунок бюджетних коштів

(грн.)

За депутатські кошти

 (грн.)

1 Фарба різна Фарбування 27 957
2 Вапно, цвяхи, цемент, дюбеля, круг обрізний, шпаклівка Ремонт 2 260
3 Шпалери, клей Група «Малятко» 500
4 Інвентар для прибирання Прибирання території, приміщення 4 188
5 Папір ксероксний За потреби 1 770
6 Папір туалетний Для користування 500
7 Ліска, олива, фільтр Косіння трави 485
8 Термометр Харчоблок 600
Всього: 38 260

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *