Результати моніторингу якості освіти

Результати моніторингу якості освіти за 2023 – 2024 навчальний рік

 

 

 

 

 

Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області

Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 11 «Вітерець»

 

 

 

НАКАЗ

 

 
17.11.2023 м. Конотоп № 113-од  

 

Про підсумки моніторингового дослідження досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти у ЗДО №11 «Вітерець»

 

У зв’язку з діючим на території України режимом воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (далі – Указ), затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 06.11.2023 № 10211 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», на виконання статті 22 Закону України «Про дошкільну освіту», Листа МОН України від 06.11.2015 №1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі», Методичних рекомендацій щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі, Базового компонента дошкільної освіти, Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», Освітньої програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», наказу Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №11 «Вітерець» від 07.09.2023 № 91-од «Про організацію та проведення моніторингу рівня сформованості життєвих компетенцій дітей всіх вікових груп  згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти», Річного плану роботи Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла – садок)  № 11 «Вітерець» на 2023 – 2024 навчальний рік з метою визначення кінцевого показника виконання державних стандартів дошкільної освіти та якості надання освітніх послуг у ЗДО №11 «Вітерець» на початок 2023 – 2024 навчального року проведений моніторинг у всіх вікових групах у встановлені терміни відповідно Плану.

За результатами моніторингу спостерігається засвоєння здобувачами освіти обсягу потрібної інформації, життєво важливих умінь і навичок, системи ціннісних ставлень до світу та самого себе відповідно до вимог освітніх ліній.  Моніторинг проводився педагогами під час індивідуальної роботи з дітьми, на заняттях, в ході бесід, спостережень за вихованцями. Загальні показники компетенцій  дітей дошкільного віку визначалися за освітніми лініями: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Мовлення дитини» «Дитина у світі мистецтва», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку».

Враховуючи результати моніторингу у всіх вікових групах,

НАКАЗУЮ:

  1. Вихователю – методисту Марині Ліонченко:

1.1. Посилити контроль за проведенням вихователями вивчення   сформованості життєвих компетентностей дітей відповідної вікової групи.                                                                                              Протягом року

1.2. Розробити методичні рекомендації щодо покращення результатів якості дошкільної освіти відповідно до результатів моніторингового дослідження.

Січень 2024

  1. Практичному психологу Ользі Йовчевій, проводити індивідуальну роботу з дітьми, які мають низькі показники з особистісно – оцінної та соціально – комунікативної компетенцій.

Протягом року

  1. Вчителям – логопедам Людмилі Комухаєвій, Наталії Ладусі:

3.1. Розробити заходи щодо покращення показників з комунікативної та мовленнєвої компетенції у старших дошкільників, які відвідують групи з вадами мовлення в закладі дошкільної освіти.                           До 15.12.2023

3.2. Здійснювати диференційований та індивідуальний підхід до дітей, які мають рівень сформованості мовленнєвої та комунікативної компетенції нижче середнього та низький.                                                      Протягом року

  1. Вихователям старших груп:

4.1. Розробити індивідуальні освітні маршрути для дітей, які мають показник рівня сформованості життєвих компетенцій нижче середнього та низький згідно результатів моніторингу та здійснювати роботу відповідно запланованих заходів.                                                                      Грудень 2023

4.2. Приділяти належну увагу в освітньому процесі ігровій діяльності дошкільників та розвивати їх творчі здібності.                           Протягом року

  1. Вихователям вікових груп:

5.1. Проводити індивідуальну роботу та індивідуальні заняття з дітьми, які за результатами моніторингу мають низький рівень сформованості життєвих компетенцій.                                                                                  Протягом року

5.2. Забезпечувати якісний рівень організації життєдіяльності дітей, спрямованого на  досягнення результативності освітнього процесу у вихованні життєвої компетенції вихованців.                                 Протягом року

5.3. Використовувати у роботі з дітьми нетрадиційні форми роботи та впроваджувати інноваційні технології під час організації освітнього процесу.

Протягом року

5.4. Враховувати індивідуальні особливості дитини, здійснювати диференційний підхід під час освітнього процесу.                                   Постійно

_ 6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор (завідувач) ЗДО № 11 “Вітерець”________Галина НЕСТЕРЕНКО

План

проведення моніторингу якості дошкільної освіти

в Конотопському дошкільному навчальному закладі

(ясла – садок) №11 «Вітерець»

на 2023 – 2024 навчальний рік

 

№ з/р Зміст роботи Термін проведення Відповідальний
1 Опрацювати нормативно – правову базу щодо організації та здійснення моніторингу До 25.09.2023 Директор

Вихователь – методист

2 Видати наказ про проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти  у ЗДО Вересень 2023

Березень 2024

Директор Нестеренко Г. М.
3 Розробити Критерії, що відповідають кожному з видів компетенцій, яких діти набувають у межах освітніх ліній До 25.09.2023 Вихователь – методист
4 Опрацювати Інструкцію до кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку До 25.09.2023 Вихователь – методист
5 Підготувати та роздрукувати бланки протоколів оцінювання рівня розвитку дитини (за кількістю дітей у групах) Вересень 2023

Березень 2024

Вихователь – методист
6 Підготувати діагностичний інструментарій та визначити основні методи педагогічного оцінювання рівня розвитку дитини До 25.09.2023 Вихователі старших груп
7 Провести педагогічну діагностику рівня розвитку старших дошкільників за всіма освітніми лініями (у відповідності до визначених критеріїв) 25.09.2023– 03.11.2023

 

25.03.2024– 03.05.2024

 

Вихователі старших груп
8 Заповнити бланки протоколів на кожну дитину з результатами оцінювання її рівня розвитку До 27.10.2023

До 30.04.2024

Вихователі старших груп
9 Результати оцінювання занести у Програму та визначити сумарний кінцевий показник рівня розвиненості та вихованості кожної дитини До 07.11.2023

До 03.05.2024

Вихователь – методист
10 Визначити кінцевий показник рівня виконання програми та БКДО у старших групах До 10.11.2023

До 10.05.2024

Вихователь – методист
11 Визначити кінцевий показник виконання державних стандартів дошкільної освіти та якості надання освітніх послуг у старших групах вцілому 10.11.2023

 

10.05.2024

Вихователь – методист
12 Розробити рекомендації методичного, психологічного характеру для педагогічних працівників щодо покращення результатів якості дошкільної освіти відповідно до результатів моніторингу Грудень 2023 Вихователь – методист

Практичний психолог

13 Розробити індивідуальні освітні маршрути для дітей, які мають показники нижче середнього та низькі згідно результатів моніторингу Грудень 2023

Травень 2024

Вихователі старших груп
14 Скласти аналітичний звіт за результатами моніторингу та виступити на педагогічній раді 10.11.2023

 

15.05.2024

Вихователь – методист
15 Видати наказ за результатами проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у ЗДО Листопад 2023

Травень 2024

Директор

Нестеренко Г. М.

 

 

 

 

 

Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області

Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 11 «Вітерець»

 

 

 

НАКАЗ

 

 
07.09.2023 м. Конотоп № 91-од  

 

Про організацію та проведення моніторингу рівня сформо-ваності життєвих компетенцій дітей всіх вікових груп згідно з Базовим компонентом дошкіль-ної освіти

 

У зв’язку з діючим на території України режимом воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (далі – Указ), затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 26 липня 2023 року №451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» (затвердженого Законом України від 27 липня 2023 року №3275-IX), на виконання статті 22 Закону України «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти, Листа МОН України від 06.11.2015 №1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі», методичних рекомендацій щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі, Річного плану роботи Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 11 «Вітерець» на 2023 – 2024 навчальний рік, з метою визначення рівня практичної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти й отримання об’єктивної інформації про якість організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти, прогнозування шляхів його поліпшення, дослідження рівня засвоєння дітьми дошкільного віку програмового матеріалу

 

НАКАЗУЮ:

  1. Провести в Конотопському дошкільному навчальному закладі (ясла –

садок) № 11 “Вітерець” моніторинг рівня сформованості життєвих компетенцій дітей дошкільного віку на початок навчального року згідно вимог Базового компонента дошкільної освіти та освітніх програм  для дітей від 2 до 7 років «Дитина», «Впевнений старт».               З 25.09 по 27.10.2023

  1. Призначити Ліонченко М. В., вихователя – методиста, відповідальним за

проведення моніторингу.

  1. Вихователю – методисту Ліонченко М. В.:

3.1. Скласти План проведення моніторингу рівня сформованості життєвих компетенцій дошкільників та якості дошкільної освіти  на 2023-2024 навчальний рік у ЗДО (Додаток А);                                                До 25.09.2023

3.2. Провести інструктаж з педагогічними працівниками ЗДО щодо організації та проведення моніторингу у всіх вікових групах.

До 25.09.2023

3.3. Розробити діагностичний інструментарій до освітніх ліній, що визначені Базовим компонентом дошкільної освіти для кожної вікової групи;

До 25.09.2023

3.4. Визначити сумарний кінцевий показник рівня розвиненості та вихованості кожної дитини;                                                            До 07.11.2023

3.5. Скласти аналітичний звіт за результатами моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у ЗДО на початок навчального року.                                                                                                        До 10.11.2023

3.6. Підготувати доповідь до педагогічної години «Підсумки проведення моніторингу рівня сформованості життєвих компетенцій дітей всіх вікових груп».                                                                                                 До 07.11.2023

  1. Вихователям груп раннього, молодшого, середнього та старшого дошкільного віку:

4.1. Визначити основні методи педагогічного оцінювання рівня розвитку дитини та підготувати діагностичний інструментарій (дидактичні ігри, індивідуальні картки, предметні та сюжетні картинки, схеми, малюнки тощо);                                                                                                 До 25.09.2023

4.2. Використовувати ефективну методику обстеження, яка допомагатиме виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дітей;___            До 27.10.2023

4.3. Заповнити таблиці на кожну дитину з результатами оцінювання їх рівня засвоєння знань.                                                                                До 27.10.2023

  1. Вихователям старших груп «Калинка», «Сонечко»:

5.1. Провести моніторинг оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі.

З 25.09.2023 по 27.10.2023

5.2. Визначити основні методи педагогічного оцінювання рівня розвитку дитини та підготувати діагностичний інструментарій (дидактичні ігри, індивідуальні картки, предметні та сюжетні картинки, схеми, малюнки тощо);                                                                                                 До 25.09.2023

5.3. Заповнити бланки протоколів на кожну дитину з результатами оцінювання їх рівня розвитку.                                                        До 27.10.2023

  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор (завідувач) ЗДО № 11 “Вітерець”_______Галина  НЕСТЕРЕНКО

Результати моніторингу якості освіти за 2022 – 2023 навчальний рік

У зв’язку з тим, що заклад відновив роботу у змішані формі організації освітнього процесу з 01.05.2023 року, проведення внутрішнього моніторингу оволодіння дітьми ключовими компетентностями на кінець 2022 – 2023 навчального року здійснювалася опосередковано (за участі педагогів та батьків) в групах дітей старшого дошкільного віку відповідно методичного посібника «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти».

Діагностування рівня знань дітей старшого дошкільного віку показало, що у більшості випускників розвинене диференційоване сприймання, логічне мислення, володіння розумовими діями аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, групування необхідних для свідомого засвоєння знань про навколишній світ. Діти вміють розв’язувати нескладні логічні та математичні задачі, виділяти звуки, розрізняти  просторові і кількісні відношення речей. Це свідчить про належний рівень розумової готовності до навчання в школі.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *