Група “Ялинка”

Добрий день, батьки і дітки. Сьогодні я хочу, щоб ми ще раз пригадали про чудову весняну пору року, а саме про весняний сад.

Тема: « У весняному садку»

Мета: збагачувати знання малят про фруктові дерева; уточнити уявлення про будову дерева, зовнішній вигляд та особливості життя дерев у пору цвітіння; розвивати вміння розрізняти дерева, сприяти розвитку допитливості; удосконалювати естетичний смак малят; виховувати прагнення емоційно відгукуватися на красу рослин у природі. Формувати дбайливість щодо дерев.

1.Розпочніть заняття з дитиною із привітання:

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташки!

Доброго ранку, маленькі берізки!

Я вас вітаю, люблю, пізнаю-

Бо живемо ми в одному краю!

  1. Проведіть невелику бесіду:

– Яка зараз пора року?

– Який весняний місяць?

– Весна- пора яка?

А ще це пора квітуча. Чому?

І сьогодні ми зазирнемо туди, де зараз квітів дуже- дуже багато: до весняного садка!

  1. 3. Читання та обговорення літературного твору О. Роговенко « Весна»

Я дивлюся у віконце

А мене лоскоче сонце:

« Мамо, глянь, іде сніжок,

Де мій теплий кожушок?»

« Так, мій любий,  не буває,

Сніг у травні не літає,

То вишневий білий цвіт

Облітає тихо з віт.

Бачиш, сонце землю гріє,

Все довкола зеленіє.

Чуєш, пташечки співають

І веснянку викликають».

  • Про що розказав вам віршик?
  • Ви знаєте, як виглядають квітучі вишні, яблуні, груші?
  1. Розглядання ілюстрації « Садок квітує»

Квітучий сад навесні просто чарівний! Погляньте: дерева вбралися ніби в легкі пишні шати. Їхні крони білі- білі. Ви знаєте, чому? Так, тому що гілочки дерев укрились цвітом. Чи рясно цвітуть дерева? Подобається вам садок у цвіті? Чому?

Кілька днів садок виглядатиме так дивовижно. А потім пелюстки квітів почнуть облітати і падати на землю, мов сніжок. Деревця скинуть білесенькі платтячка, а натомість надягнуть зелене вбрання з молодого листячка.

( Якщо є можливість, підіть з дитиною до квітучого саду, помилуйтеся та поспостерігайте за деревами.)

  1. Дидактична гра « Що ти знаєш про дерева?»

Що цвіте в саду цієї пори?(Дерева). Які фруктові дерева ви знаєте?( Вишня, яблуня…)

Із яких частин складається дерево?( Стовбур, крона, листя, квіти)

Як треба ставитись до дерев?

  1. Логічна гра « На що перетвориться квіточка?»

– На що перетвориться квіточка яблуньки? (На яблуко)

– Чим стане квітка груші?( Грушкою)

– Що буде замість квіточок вишневого деревця? ( Вишні)

– Що виросте на місці, де квіти сливи? (Сливки)

  1. Гра- роздум « Кого радують дерева?»

Дерева радують пташок. ( Пташки оселяються на деревах, в`ють там свої гніздечка. На деревах пташки шукають собі поживу –  комах- шкідників. На деревах пташки співають).

Дерева радують бджілок. ( Бджілки в`ються над квітами. Із цвіту збирають нектар і роблять мед).

Дерева потрібні людям. ( Вони роблять повітря чистим. Ми милуємося квітучими деревами навесні. Я ще завдяки деревам ми маємо змогу смакувати добрі та корисні фрукти та ягоди). Тому дерева слід берегти!

8 Пальчикова гімнастика

Вітер дув та завивав

Гілочки хилилися

Потім вітер затихав

Гілля розпрямилося.

  1. Запропонуйте вашій дитині намалювати квітучу гілочку.
  2. Підсумок

Через естетичне сприйняття довкілля формується екологічна свідомість малюків, потреба бережливо ставитися до світу рослин- дерев та квітів, прагнення оберігати природне довкілля.

 

Добрий день, шановні батьки і діти. Сьогодні пропоную вам  розширити і закріпити знання ваших дітей про число 3, цифри в межах 3; про частини доби, геометричні фігури. Розвивати вміння орієнтуватись у просторі. Виховувати самостійність, навички логічного мислення.

  Ігровий момент.   В гості завітав «Півник». Його друзі «Круть і Верть» так загралися, що не повернулися додому. Півник дуже переживає. Давайте піднімемо йому настрій, розповімо йому віршик. ( За бажанням вивчити)

Як раненько я встаю,

То багато справ роблю:

Мию очка, вушка, носик;

Причешуся, одягнуся

І усім я усміхнуся.

Ось наш півник трішки заспокоївся. Ми його пригостимо зернятками. Але спочатку так, як півник наш «хороший господар», він любить, щоб усе в нього в господарстві було пораховано. Візьміть картки з двома смужками. Покладіть на верхню смужку два зернятка, а на нижню одне. Скільки в тебе зерняток на верхній смужці?(2) На нижній?(1) Де зерняток більше? Скільки треба зерняток покласти на нижню смужку, щоб було порівну на обох смужках?

А тепер порахуйте скільки всього зерняток на обох смужках? Покажіть таку цифру.(3)

Ой, та до нас в гості ще хтось завітав. Та це ж Круть.

– Добрий день малятка.

 Ви не бачили мого братика?

Ні. А  як його звати? – Верть.

Круть, каже, що вони так довго гралися, що переплутали частини доби.

Давайте нагадаємо мишеняткам

Які є частини доби?  Що  йде за ранком – (день) ,а вечором (- ніч).

Прочитайте дітям віршики про частини доби та обговоріть їх.

Вранці сонечко ясне,

Будить в ліжечку мене.

Я встаю і умиваюсь,

Снідаю, в садок збираюсь.

 

Світить сонечко яскраве

День настав у мене справи:

Я і граю і гуляю

І дорослим помагаю.

 

Сонечко за день втомилось,

І за обрій закотилось,

За вечерею родині

Я розказую новини.

 

Чорне-чорне полотно,

Закрива моє вікно.

Срібний місяць випливає

Ніч прийшла, я спать лягаю.

Ви так гарно розповідали, що й Верть вирішив завітати до нас.

Добрий день. (Вітається Верть)

Мишенятка сваряться. Верть каже, що він перший прийшов, а Круть каже, що він. Давайте, допоможемо їм.

Хто самий перший прийшов до нас у гості? (Півник).

Хто другий? (Круть).

Хто третій? (Верть).

Порахуй, наших гостей (Дитина рахує). Знайдіть відповідну цифру.

А тепер зробіть невелику перерву, проведіть фізкультхвилинку:

Фізкульхвилинка

 Раз, два, три, чотири, п’ять

Нам на ніжки треба встать.

Як узимку ліпим сніжки,

То покидаємо трішки.

А весною залюбки

Стрибаєм через струмки.

Влітку плаваєм, стрибаєм

Восени гриби збираєм.

А, тепер мої малята,

Далі будем працювати.

Круть і Верть знайшли мішок і не можуть розібратися, що в ньому.

Давайте допоможемо їм.

( витягнути з мішечка геометричні фігури, діти називають їх.

Показує куб, великі і малі кулі).

З яких із цих геометричних фігур можна побудувати будиночок? (з кубиків чи з куль).

Чому не можна з куль? (бо котиться).

Давайте, порівняємо ці кубики. Який з них великий, який малий?

Запропонуйте побудувати будиночки  для Півника і для мишенят.

Як ви думаєте з яких кубиків будемо будувати для Півника, а з яких для мишенят?

А щоб Півник переконався, що ви вмієте будувати, збудуйте справа від себе будинок для Півника, а зліва для мишенят.

А тепер Півникові висипаємо в його  мішечок зернятка. І треба куди їх віднести? (До млина).

Круть і Верть виміряли дорогу до млина смужками. Тільки знову сперечаються. Яка з них коротша, а яка довша?

Порівняйте дві смужки. (Діти накладають смужку одну на одну, порівнюють їх).

  • А що можна спекти з борошна?
  • Скільки треба спекти пиріжечків, щоб вистачило півнику і мишенятам?
  • На кого з сьогоднішніх героїв ви б хотіли бути схожими? Чому?

На цьому заняття закінчується. До нової зустрічі.

 

Добрий день, батьки та дітки. Сьогодні ми з вами поговоримо на тему : «Часом гра не приводить до добра».

Мета: зосередити увагу дітей на небезпеці, що криється у предметах, які колють, ріжуть або завдають іншої травми, а відтак непридатні для гри. Вчити бути уважними і розсудливими при виборі місця для гри.  Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

1.Ігровий момент. Сьогодні до вас завітав казковий гість. Його звати Незнайко. Він живе на сторінках оповідань відомого дитячого письменника М.Носова. З ним завжди трапляються різні пригоди. От і сьогодні Незнайко потрапив до вас, він хоче подивитися як ви вчитеся і як граєтеся. А ви любите гратися? Візьміть свою улюблену іграшку і  розкажіть  про неї.

2.Розповідь дитини про свою улюблену іграшку. ( дитина  розповідає про свою улюблену іграшку за планом: як називається; з чого виготовлена; як з нею граються).

Ти дуже гарно розповідала про свою іграшку.  В тебе є ще багато іграшок з якими ти граєшься.

3.Розгляд іграшок Незнайко.

Незнайко приніс показати вам свої іграшки, з якими він любить гратися. Подивимось на них? ( Дістати по одному предмету із сумки Незнайка і розглянути з дітьми: цвяхи, кнопки, рогатка, дрібні предмети – ґудзики, намистинки, зламані іграшки, сірники).

Хіба можна гратися цими предметами? Ігри з такими предметами можуть привести до лиха. Давайте розповімо Незнайкові, чому ці предмети дуже небезпечні і гратися з ними вкрай небезпечно. Бо ми добре знаємо, що ігри з такими предметами не доведуть до добра. Недарма в народі кажуть: «Часом така гра не приведе до добра».

(Розгляньте з дітьми всі предмети, що приніс Незнайко і обговоріть, чим цей предмет небезпечний).

Зразок: це кнопка. На неї можна наступити і боляче вколотися.

Чим небезпечні дрібні предмети: ґудзики, намистинки, монети?

Дехто з дітей під час гри полюбляє брати такі предмети до рота, але це небезпечно, бо можна травмувати горло, а ще гірше,  дрібна іграшка може застрягнути в горлі і перешкодити диханню.

Подивіться на цей предмет (рогатка). З рогаткою граються нехороші діти. А Незнайко сказав, що це його улюблена іграшка, бо нею він стріляє по горобчиках камінцями. Розкажіть Незнайкові як можна поранитися, граючись такою іграшкою і чи можна так поводитись із горобчиками?

(Розглянути коробку із сірниками).

Давайте розкажемо Незнайкові, що може трапитись, якщо гратися сірниками.

Пожежа – це велике лихо, вам говорили про це на заняттях, читали оповідання, казки, вірші.

Як ви думаєте, чому в народі говорять: «Сірник маленький, а біда велика».

Ви  про це знаєте, а сьогодні навчили і Незнайка.

Незнайко дуже соромно. Він більше ніколи не буде гратися з цими предметами. Він все зрозумів. Отже, Незнайко,  запам’ятай – ці предмети не для гри.

А жодні інші речі ти не бери для гри,

Бо дуже небезпечні всім для життя вони!

4.Дидактична гра «Чим можна гратися, а чим – ні». Коли я показую іграшку ви плескаєте, а коли показую небезпечні предмети – показуєте знак «обережно».

5.Фізкультхвилинка.

Працювати перестали

І тепер всі дружно стали

Будемо відпочивати

Нумо вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз- присіли, другий- встали.

  1. Найважливіші правила щодо вибору іграшок, місця для гри, правила поведінки під час ігор з іншими.

Ці правила дуже важливі і їх потрібно всім знати і дотримуватись під час ігор.

Правильно вибирати місце для гри.

Гратися тільки справжніми безпечними іграшками.

Бути обережними у поводженні з однолітками під час ігор.

Ділитися іграшками, поступатися один одному.

В рухливих іграх не порушувати правил гри.

 

Добрий день, батьки і дітки. Давайте сьогодні пригадаємо, яка пора року надворі та поговоримо про весняні квіти- окрасу весни.

 Мета: поглиблювати знання дітей про весняні зміни в природі , про рослини – весняні квіти; учити правильно називати квіти, їх складові, колір; учити уважно розглядати та за допомогою дорослого описувати зовнішній вигляд квітки; активізувати словниковий запас, учити відповідати на запитання; учити малювати кульбабки нетрадиційним методом (штампуванням) ; розвивати уяву, творче  мислення;  виховувати інтерес до пізнання природи та любов до квітів.

  1. Спочатку налаштуйте дитину на заняття.  

         Психогімнастика «Здрастуй сонечко!
Я всміхаюсь сонечку: – Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці – Хай вона цвіте.
Я всміхаюсь дощику: Лийся мов з відра!
Друзям усміхаюся – Зичу їм добра.

  1. Проведіть невелику бесіду про весну
  • Яка пора року надворі?
  • Який місяць? (Квітень).Чому він так називається?
  • Яка погода надворі?
  • Яким став день, а ніч?
  • Яке весняне сонечко?
  • Які зміни відбулися з приходом весни?
  1. Читання та обговорення літературного твору Олени Пчілки

ВЕСНЯНІ КВІТИ
Весна чарівниця,
Неначе цариця,
Наказ свій послала,
Щоб краса вставала.
І проліски, і травка,
Й зелена муравка,
І кульбаба рясна,
Й фіалочка ясна —
Всі квіти весняні,
Веселі, кохані,
З-під листя виходять,
Голівки підводять
Од сну зимового
До сонця ясного!

  • Про що цей віршик?
  • Які квіти прокинулись від зимового сну?
  • Куди вони підводять свої голівоньки?

3.Дидактична гра «Склади квіточку»

(З кольорового паперу треба нарізати квіточок: окремо корінь, стебло, листочки, квіточки)

Запропонуйте вашій дитині скласти квіточки, називаючи при цьому кожну частину.

  1. Дидактична гра « Впізнай і опиши весняну квіточку»

Покажіть вашій дитині ілюстрації весняних квітів, та задайте такі питання:

  • Що це за квіточка?
  • Де вона росте?
  • Що є у квіточки?
  • Якого кольору пелюстки квіточки?
  1. Пальчикова гімнастика

( Підготуйте руки вашого малюка до роботи)

Прокидаються квітки-

Розкривають пелюстки (Розкрити долоньки)

Вітерець дмухнув легенько

Пелюстки хитнув тихенько.( Похитайте пальчиками)

Сутеніє, і квітки

Затуляють пелюстки ( Стулити долоньки)

Тихо засинають, голівками кивають.

  1. Малювання.

Запропонуйте дітям намалювати весняні квіти « Кульбабки у траві»

Спочатку треба зафарбувати аркуш паперу зеленою фарбою та дати висохнути.

Потім за допомогою штампа( штамп можна виготувати із кухонної губки) та жовтої фарби намалюйте кульбабки.

7 .Підсумок.
Д/гра «Закінчи речення»
Квіти потрібні для того, щоб…(ними милуватися)
Квіти потрібні для того, щоб…(їх дарувати)
Квіти потрібні для того, щоб…(вони прикрашали природу)
Квіти потрібні для того, щоб…(до них прилітали бджілки)
Квіти потрібні для того, щоб…(навкруги був приємний аромат)

 

Добрий день, шановні батьки та діти. Незабаром  світле християнське свято- Великдень. Пропоную  поширити знання ваших дітей щодо свята Великодня, дати уявлення про те, як люди готуються до цього свята; розвивати бажання брати активну участь у підготовці до свята; виховувати інтерес до народних традицій його святкування; вчити уважно слухати та відповідати на питання.

1.На початку нагадайте дітям про чудову весняну пору року.

– Ось прийшов до нас другий весняний місяць. Назвіть його, будь ласка, ( квітень ).

– Чи раді приходу квітня діти, дорослі?

– Яку радість приносить весна тваринам, пташкам, рослинам, деревам, квітам?

– Весна. З її приходом все пробуджується у природі. На землю приходять радісні, веселі свята.

– Яке найбільше свято ми будемо відзначати скоро ?( Великдень )

– Так, цього дня воскрес Ісус Христос. До цього свята готуються заздалегідь.

2.Розкажіть дітям про свято Великдень.

– Великдень завжди святкують і святкували у неділю. Тиждень перед Великоднем називають чистим або білим. Кожен день цього тижня має своє призначення. Люди перед Великоднем білять хати, прикрашають кімнати рушниками, прибирають подвір’я. Найважливішим днем цього тижня є четвер, який називається чистим, світлим, великим. Чистий четвер – це день весняного очищення. Ще до схід сонця селяни чистять в коморах, стайнях, на подвір’ї, хатах – все повинно бути чистим і виглядати по-святковому. Існує повір’я, що в Чистий четвер,  до схід сонця ворон носить із гнізда купати своїх дітей в річці. Хто купається раніше від воронячих дітей, той буде здоровим протягом року. Хворі люди купаються вночі – «Поки ворон дітей не купає», щоб очиститись від хвороби. В Чистий четвер стрижуть дітей, щоб волосся не лізло і голова не боліла.   За Чистим четвергом настає Страсна п’ятниця. В цей день гріх робити.  За Страсною п’ятницею надходить Великодня субота ( або Красна субота ) – день виготовлення Великодніх яєць.

– Які яйця готують люди ? ( крашанки, писанки, дряпанки, мальованки ).

Дряпанки ( шкрябанки ) – орнамент видряпується гострим предметом.

Крапанки – віск чи фарба падають краплинами.

Мальованки – візерунок малюється пензликом.

Писанки – візерунок розписують за допомогою спеціального писачка.

Крашанки- пофарбовані у один колір.

3.Проведіть з дітками дослід.

Підготуйте зварене яйце та відвар цибулиння. Запропонуйте дитині опустити яйце у відвар та залиште на деякий час. Поки яєчко буде фарбуватися вивчіть з донькою(сином) віршик.

У неділю свято- Свято Великоднє

Буду малювати писанку сьогодні

Розпишу я цвітом з краю і до краю

Великодня радість на землі буває.

Потім ложечкою дістаньте з відвару крашанку. Запитайте у дитини, які зміни відбулися з яєчком.

4.На Великдень готують Великодній кошик. Що саме кладуть у нього обговоріть з дитиною, розглядаючи ілюстрацію. ( паска, писанки, крашанки, сіль, сало, масло, ковбасу, хрін, шинку).

– Для чого готували Великодній кошик? ( щоб освятити в церкві ).

– Так, цілу ніч у храмах іде Служба Божа. Світло горить у всіх хатах, бо у Великодню ніч його гасити не годиться. З ночі, або удосвіта (сонце ще не зійшло) йдуть святити паску. Під кінець служби всі виходять із церкви, відкривають кошики і запалюють у них свічки. Священник тричі освячує їх кропилом, вітає людей: «Христос Воскрес!», люди відповідають: «Воїстину Воскрес!»

Освячений Великодній кошик несуть додому, вітають усіх членів родини та накривають Великодній стіл. Люди пригощаються стравами з кошика. Вдень всі виходять із оселі на народні гуляння, діти граються в ігри.

– Як люди вітаються на Великдень? (повправлятись з дітьми в обрядовому вітанні одне одного).

  1. Пограйте з дітьми у Великодні ігри.

– Як можна погратися писанкою на Великдень? («Відгадай, під якою шапкою», «Надбивки», «У кидька», «Котючки»).

  1. А щоб свято запам`яталося краще, розмалюйте з дітками великодні яєчка. Так як малятам важко працювати на яєчках, підготуйте шаблони яєчок з паперу, яскраві фарби та пензлики. А тепер до роботи!

Гарних вам свят! До нової зустрічі!

 

Шановні, батьки. Сьогодні я пропоную пограти з вашими дітьми у гру « Веселі геометричні фігурки». Під час гри ви закріпите знання дітей про геометричні фігури, колір та розмір(велика, маленька). А також будете розвивати уяву, уважність, мислення, посидючість вашого малюка.

Для гри потрібно нарізати з кольорового паперу геометричні фігури різного розміру та кольору. Запропонуйте вашій дитині ці фігурки перетворити на веселі картинки. Під час гри запитуйте у дитини, як зветься певна геометрична фігура, якого вона розміру та кольору.

Грайте за поданими картинками, а також фантазуйте зі своїми малятами.

Гарного дня! Будьте здорові! До нової зустрічі!

 

Добрий день, шановні батьки. Чи знаєте ви які талановиті пальчики у ваших дітей? З яким задоволенням вони виконують завдання з образотворчої діяльності в дитячому садку. І щоб ваші малюки не сумували, і продовжували розвивати свою творчість, пропоную вам з вашою дитиною створити гарну композицію « Весняний дощик».

Для цього вам знадобиться: ½ білого паперу, синій кольоровий папір, клей, серветка, пензлик.

  1. Почати я пропоную із запитання дитині: «Коли йде дощ- це добре чи погано?»( Добре- бо поливає квіточку, дерева, травичку, і вони від цього ростуть. Погано- бо не можна грати на вулиці, можуть промокнути ніжки). Розкажіть дітям про важливість дощу для всіх живих істот.
  2. Дозвольте дитині полити кімнатну квіточку. Хай вона поспостерігає, як земелька п`є водичку, як від цього радіє квіточка.
  3. Прочитайте вашій донці чи сину віршик « Дощик» та обговоріть його
    Iди, дощику, iди,
    На городи, на сади,
    На траву, на квiти,
    Що садили дiти.
    Щоб травичка пiдросла,
    Щоб квiточка розцвiла,
    Щоб дiтки маленькi
    Росли здоровенькi!
  • Про що цей віршик?
  • Куди треба йти дощику?
  • Що станеться з травичкою, коли її поллє дощик?
  • А з квіточками?
  • А якими виростуть дітки?
  1. Спитайте у дитини, чи є надворі дощик? (Ні). Запропонуйте виготовити, щоб він полив усе навкруги. Але спочатку підготуйте пальчики малюка до роботи.

Пальчикова гімнастика

  • Пальчик, пальчик, де ти був? (показуємо на маленький, а потім на кожен наступний)
  • Я з цим братом в ліс ходив.
  • А з цим братом борщ варив.
  • З цим я кашки скуштував.
  • А з найбільшим заспівав.
  1. Аплікація « Весняний дощик»

Спочатку треба вирізати дві хмаринки і крапельки ( смужечки розміром 1х4 см) Хмарки  дитина повинна приклеїти зверху на білий листок паперу. А краплинки будемо робити об`ємні. Треба смужечки скласти навпіл і  склеїти краї, не притискуючи середину. А потім ці краплинки приклеїти під хмаринкою. Внизу можна приклеїти травичку та квіточки.

Вдалого вам дня! До нової зустрічі!

 

 

Шановні батьки, сьогодні пропонуємо вам  розширити і закріпити знання ваших  дітей  за темою « Моя сім`я».

Матеріали: фото родини,  атрибути для гри «Сімейні речі», конструктор або цеглинки.

Почати пропоную з бесіди « Моя сім`я»

( Можна використати фото родини)

Запитання, які можна поставити своїй дитині:

  • Де ти живеш?
  • Хто ще живе з тобою в будинку?
  • Чому ми всі живемо разом?
  • Чи добре жити разом?
  • Якщо ми живемо разом, любимо один одного, піклуємося один про одного, то ми звемося як? (сім`я)

–  Що таке сім`я? ( Це люди, які живуть разом в одному будинку , люблять і поважають один одного, допомагають і турбуються один про одного)

Так  це найрідніші, найдорожчі на світі люди, які один одного шанують, люблять і є членами  єдиної  сім’ї. Сім’я, мов сонечко, зігріває дитину від народження. Родина – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас, у ній панує злагода, повага до старших, особливо до дідусів  і бабусь. Родина – це любов і гордість для кожної людини.

 Вивчіть з дітками віршик про родину

Моя сім’я і дорога родина —

Це тато, мама, бабця і дідусь,

Сестричка, братик і любов єдина,

І я у них також любити вчусь.

Дидактична гра «Збери ланцюжок»

В сім’ї можуть жити люди різного віку, як від маленької дитини до літньої людини. Це найбільш дорогі і близькі люди. Всі члени сім’ї люблять, поважають, піклуються один про одного.

Запропонуйте діткам викласти ланцюжок від найменшого до найстаршого покоління з фотокарток членів вашої родини.

Дидактична гра «Скажи лагідно».
– Привчайте дітей звертатися до членів родини лагіно.
В сім’ї один одного називають лагідно, ніжно, тому що один одного люблять. А зараз  пограйте в гру, яка називається «Скажи лагідно», і назвіть всіх своїх членів сім’ї ласкаво, ніжно, люблячи.
Наприклад: «Мама – матуся…(мамуля)»;
Тато – тато, татко, татусь;
Донька-донечка, доня;
Син, синок, синочок;
Сестра – сестричка;
Брат – братик;
Бабуся – бабуся;
Дід – дідусю, дідусю».

 

Гра «Родини тварин»

– Дітки, а ви знаєте, що сім`ю мають не тільки люди. А хто ще має сім`ю?

Встановіть разом з дітьми родини тварин:

Кабан, свиня, порося;

Лис, лисиця, лисеня,

Бик, корова, теля;

Півень, курка, курчатко;

Цап, коза, козеня;

Заєць, зайчиха, зайченя;

Ведмідь, ведмедиця, ведмежа.

Гра « Оціни ситуацію»

Привчайте дітей турбуються  і допомагають членам родини. Розгляньте з дітьми дакі ситуації .

  1. Мама захворіла (треба викликати швидку).
  2. У тата поганий настрій (треба його розвеселити).
  3. Бабуся втомилася і лягла відпочити (треба сидіти тихо і не галасувати).
  4. Маленька сестричка плаче, а мама зайнята (треба заспокоїти сестричку, пограти з нею).
  5. Дідусь ремонтує машину (можна підносити йому інструменти).

Гра «Сімейні речі»

Зберіть у валізу сімейні речі (щоб не бачила дитина)Наприклад:(помада, носки, сорочка, окуляри, молоток, брязкальце, туфель, спідниця, сорочка, клубок ниток, гребінець, газета )

– А тепер запропонуйте діткам стати помічниками. Для цього треба розібрати валізу. Ігровий момент- Родина приїхала з відпочинку.

Дитина повинна виймати по одній речі,  називати, що це і кому належить і по можливості класти на місце.

 Фізкультхвилинка« Ми для тата і для неньки є помічники маленькі»

(Виконувати рухи відповідно слів віршика)

Порубаємо дровцята

Ми, як тато, ми як тато

Заметем в дворі гарненько,

Ми, як ненька, ми, як ненька.

Вив`яжем для внуків тапці

Ми, як бабця, ми, як бабця

Цвяхи справно молоток

Забиває наш дідок.

Гра «Зберемо цеглинки для міцного будинку та побудуємо дім»

Кожна сім`я має свій будинок, де створює затишок. І куди б доля не закинула людину, вона завжди пам`ятатиме свою оселю, будинок свого дитинства.

Запропонуйте дитині зібрати цеглинки для будиночка, який потім з нею побудуєте. Кожна цеглинка- це побажання для вашої сім`ї. Наприклад: щоб сім`я була здорова, дружня, велика, сильна і т. д.

Дитина бере цеглинку (або конструктор), висловлює побажання, кладе цеглинку на кузов іграшкового автомобіля і везе до місця, де ви будете будувати. А потім разом будуєте щасливий дім.

 Підсумок:  Нехай у кожній родині панує мир і злагода. Будьте здорові. До нової зустрічі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *