Комплексне заняття з ознайомлення дитина у природному довкіллі та малювання

Дата: 05.03.2024

 Тема: Прикмети ранньої весни.

Мета: закріпити уявлення дітей про те, що пори року замінюють одна одну. Продовжувати формувати уявлення про ознаки ранньої весни: дні довшають, сонце піднімається вище, краще світить та гріє, тануть: сніг, лід, бурульки, з’являється молода травичка, розквітають перші квіти, дерева та кущі прокидаються від сну. Розвивати пізнавальну активність, мовленнєву активність, спостережливість, увагу, пам’ ять. Виховувати інтерес до природного довкілля, бажання милуватися красою весняної природи.

Обладнання: аркуш паперу блакитного або світло зеленого кольору, гуашеві фарби білого та коричневого кольору, пензлик, ємність з водою, серветка.

Хідзаняття

Пропоную виконати ранкове привітання.

Посміхніться сонечку, здрастуй золоте,

Посміхніться квіточці, хай вона росте,

Посміхніться дощику, лий немов із відра,

Друзям посміхнемося, зичим їм добра.

Переглянути відеоролик про прикмети ранньої весни. https://youtu.be/VJMVyQH_rbg?feature=shared

Після перегляду задайте дітям запитання.

1. Весна до нас приходить після якої пори року?

2. Якими є прикмети весни?

3. Яким стало небо?

4. Які птахи прилітають першими?

5. Які перші квіти цвітуть?

Виконайте роботу з малювання котики вербові. https://youtu.be/TQSKZQsGYXI?feature=shared

Пограти в гру “Звуки весни” https://youtu.be/gfsaevF4EvA?si=HwCF3SE5oqZ2gwQ6

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *