Заняття з пріоритетом розвитку математичних здібностей “Геометричні фігури”
Тема. Геометричні фігури.
Мета: учити дітей називати геометричні фігури; відгадувати загадки про них; знаходити схожі предмети на геометричні фігури, називати їх; вчити ліпити геометричні фігури з кольорового пластиліну або солоного тіста; розвивати спостережливість, мислення, пам’ять, дрібну моторику пальців рук, уважність; виховувати інтерес до занять з математики.
Матеріал до заняття: картинки з геометричними фігурами, солоне тісто або кольоровий пластилін,трафарети з геометричними фігурами, клейонка, серветки для рук.
Хід заняття.
Ранкове привітання. https://youtu.be/kWweopBazEc?feature=shared
Пропоную переглянути заняття *Геометричні фігури”
https://youtu.be/X0U4jGIUuSM?feature=shared
Після перегляду задайте діткам запитання.
– Скільки сторін у трикутника?
– Скільки сторін у квадрата?
– На яку геометричну фігуру схоже сонечко?
– На яку геометричну фігуру схожі двері?
– Круг, квадрат, трикутник, прямокутник – це що?
Пропоную зліпити геометричні фігури за допомогою трафаретів і закріпити назви фігур.
На закріплення геометричних фігур гра “Впізнай геометричні фігури”. https://youtu.be/SwQIdRLKyHY?feature=shared
Також пропоную прослухати казку про геометричні фігури . https://youtu.be/XA3LQPEj4nM?feature=shared.
Запитання після прослуховування казки.
– Хто в казці правив країною?
– Хто жив у країні?
– Як спочатку хотіли будувати будиночки мешканці країни?
– У кого кипіла робота?
-Чому фігурам стало сумно?
-Як вирішили будувати будинки мешканці країни після дощу?