Пріоритетні завдання закладу дошкільної освіти на 2020 – 2021 начальний рік

Пріоритетні завдання закладу дошкільної освіти

на 2020 – 2021 начальний рік

Організація освітньої діяльності в Конотопському дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 11 «Вітерець» у 2020 – 2021 навчальному році здійснюватиметься на змісті: Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки» від 13.10.2015 № 580/2015, Базового компонента дошкільної освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затвердженої наказом МОН від 16.06.2015 № 641), Положення про дошкільний навчальний заклад (затвердженого постановою КМУ від 20.03.2003 № 305), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), Листа МОН України від 30.07.2020 № 1/9-411 «Щодо  організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році» та Інструктивно – методичних рекомендацій «Щодо  організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році», освітніх програм для дітей від 2 до 7 років «Дитина», «Впевнений старт» парціальних програм, які рекомендовані МОН України.

Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи за 2019 – 2020 навчальний рік, враховуючи досягнення і перспективи розвитку та з метою забезпечення більш високої якості дошкільної освіти, ефективного педагогічного впливу на розвиток особистості дитини, педагогічний колектив закладу дошкільної освіти  організує роботу за єдиною методичною проблемою «Формування національної свідомості та патріотизму у наймолодших громадян України», та визначає пріоритетні завдання на новий 2020 – 2021 навчальний рік щодо модернізації змісту дошкільної освіти в умовах роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти:

  1. Реалізація принципів перспективності і наступності між суміжними ланками освіти, дошкільною і початковою, в умовах реформування загальної середньої освіти на засадах Концепції Нової української школи, формування психологічної зрілості та готовності до навчання;
  2. Організація освітнього процесу в інклюзивних групах, шляхом надання психолого-педагогічних та корекційної-розвиткових послуг;
  3. Впроваджувати в освітній процес закладу дошкільної освіти сучасні форми співпраці з батьками щодо формування національної свідомості дошкільників;
  4. Вдосконалювати систему активізації рухового режиму та загартування як способу зміцнення здоров’я дітей раннього та дошкільного віку, виховання культурно-гігієнічних навичок;
  5. Активізувати роботу щодо розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку шляхом залучення їх до мистецької культури, оволодіння предметно-практичною діяльністю.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *