Пріорітети закладу на 2019-2020 навчальний рік
Пріоритетні завдання закладу дошкільної освіти
на 2019 – 2020 начальний рік
Організація освітньої діяльності в Конотопському дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 11 «Вітерець» у 2019 – 2020 навчальному році здійснюватиметься на змісті: Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки» від 13.10.2015 № 580/2015, Базового компонента дошкільної освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затвердженої наказом МОН від 16.06.2015 № 641), Положення про дошкільний навчальний заклад (затвердженого постановою КМУ від 20.03.2003 № 305), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), Листа МОН України від 02.07.2019 № 1/9-419 «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році» та Інструктивно – методичних рекомендацій «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році», освітніх програм для дітей від 2 до 7 років «Дитина», «Впевнений старт» парціальних програм, які рекомендовані МОН України.
Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи за 2018 – 2019 навчальний рік, враховуючи досягнення і перспективи розвитку та з метою забезпечення більш високої якості дошкільної освіти, ефективного педагогічного впливу на розвиток особистості дитини, педагогічний колектив закладу дошкільної освіти організує роботу за єдиною методичною проблемою «Формування національної свідомості та патріотизму у наймолодших громадян України»,та визначає пріоритетні завдання на новий 2019 – 2020 навчальний рік щодо модернізації змісту дошкільної освіти в умовах роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти:
- Продовжувати роботу щодо формування морально духовних цінностей та патріотичних почуттів дошкільників.
- Активізувати роботу щодо забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього та дошкільного віку, їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище. Оволодівати системою доступних знань щодо дотримання здорового способу життя, основ безпеки життєдіяльності.
- Спрямовувати освітній процес на розвиток завдань трудового виховання як важливого засобу ранньої соціалізації дітей дошкільного віку, формування їх практичних економічних умінь і навичок.
- Удосконалити організацію співпраці педагогів з родинами вихованців як гарант особистісного зростання.
- Впроваджувати моделі планування та організації освітнього процесу на основі інтегрованого підходу.