Пріорітети закладу на 2019-2020 навчальний рік

Пріоритетні завдання закладу дошкільної освіти

на 2019 – 2020 начальний рік

Організація освітньої діяльності в Конотопському дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 11 «Вітерець» у 2019 – 2020 навчальному році здійснюватиметься на змісті: Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки» від 13.10.2015 № 580/2015, Базового компонента дошкільної освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затвердженої наказом МОН від 16.06.2015 № 641), Положення про дошкільний навчальний заклад (затвердженого постановою КМУ від 20.03.2003 № 305), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), Листа МОН України від 02.07.2019 № 1/9-419 «Щодо  організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році» та Інструктивно – методичних рекомендацій «Щодо  організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році», освітніх програм для дітей від 2 до 7 років «Дитина», «Впевнений старт» парціальних програм, які рекомендовані МОН України.

Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи за 2018 – 2019 навчальний рік, враховуючи досягнення і перспективи розвитку та з метою забезпечення більш високої якості дошкільної освіти, ефективного педагогічного впливу на розвиток особистості дитини, педагогічний колектив закладу дошкільної освіти  організує роботу за єдиною методичною проблемою  «Формування національної свідомості та патріотизму у наймолодших громадян України»,та визначає пріоритетні завдання на новий 2019 – 2020 навчальний рік щодо модернізації змісту дошкільної освіти в умовах роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти:

  1. Продовжувати роботу щодо формування морально ­ духовних цінностей та патріотичних почуттів дошкільників.
  2. Активізувати роботу щодо забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього та дошкільного віку, їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище. Оволодівати системою доступних знань щодо дотримання здорового способу життя, основ безпеки життєдіяльності.
  3. Спрямовувати освітній процес на розвиток завдань трудового виховання як важливого засобу ранньої соціалізації дітей дошкільного віку, формування їх практичних економічних умінь і навичок.
  4. Удосконалити організацію співпраці педагогів з родинами вихованців як гарант особистісного зростання.
  5. Впроваджувати моделі планування та організації освітнього процесу на основі інтегрованого підходу.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *