Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку “Лісові звірята”
16.02.2024
Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку
Тема: Лісові звірята
Мета: вчити дітей уважно слухати та розуміти текст вірша; збагачувати словник дітей словами –назвами диких тварин, стимулювати мовленнєву активність дітей; виховувати інтерес до диких тварин.
Матеріал: дощечки для ліплення, серветки, тісто зеленого та помаранчевого кольору.
Хід заняття
- Пропоную виконати разом з дитиною психогіманстику « Зайчик»
https://youtu.be/hJXimBt1SRI?feature=shared
- Пропоную відгадати загадки про лісових звірят
https://youtu.be/poNyWknqhh4?feature=shared
3. Бесіда за ілюстрацією.
Бесіда за ілюстрацією
- Хто зображений на ілюстрації?
- Що робить ведмедик взимку?
- Якого кольору хутро у зайчик?
- Які вушка у зайчика?
- Де живе білочка?
- Який хвостик у білочки?
- Якого кольору лисичка?
- Що має лось?
- Пропоную пограти в гру « Де мешкають дикі тварини?»
https://youtu.be/VRxGyI4KeBQ?feature=shared
- Пропоную пограти в гру « Хто що їсть?»
https://youtu.be/UMmXKslq5GI?feature=shared
- Пропоную виконати пальчикову гімнастику « Зайчик»
https://youtu.be/HnIYEHHQNeg?feature=shared
- Пропоную зліпити моркву для зайчика щоб йому було що їсти в лісі
https://youtu.be/zq-8Syq0__I?feature=shared