Музичне відео – заняття №1 ОСІНЬ

Добрий день, шановні батьки. Пропоную вашій увазі музичне відео заняття №1 ОСІНЬ  для дітей старшого дошкільного віку (5-6 років)

Дата: 09.09.2024

Мета: Розвивати у дітей ритмічний слух, рухову пам’ять, формувати вміння виконувати нескладні ритмічні рухи. Підтримувати інтерес до музичної та ігрової діяльності. Розвивати у дітей увагу, пам’ять, здатність розрізняти динаміку, тембр і ритм. Навчати слухати музичні твори.

1. заняття складається з різних музичних завдань, як знайомих вашим діткам, так і нових, тому, уважно читайте субтитири- підказки;
2. під час першого перегляду допоможіть дитині зрозуміти вправу чи гру, прочитайте текстову підказку, покажіть рухи, заспівайте;
3. повторіть нову вправу чи гру двічі, більше не потрібно, хіба що дитина попросить сама; 4. ставлячи дітям запитання наведені в занятті, дайте їм час подумати, у кожної дитини своя швидкість розумових процесів; 5. не заставляйте дитину виконувати завдання, якщо вона не хоче!!!! 6. користуйтеся текстовими підказками, а краще, виконуйте завдання разом з дитиною; 7. якщо дитина не може виконати задані у вправі чи таночку рухи – спростіть їх, або придумайте свої; 8. танцювальні вправи робіть разом з дитиною, це дасть додатковий ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ефект; 9. заняття розраховане на 4-6 переглядів, в залежності від того, як дитина засвоїла музичний матеріал. 10. заняття включає МУЗИКОТЕРАПІЮ.

Добрий день, шановні батьки. Пропоную вашій увазі музичне відео заняття №1 ОСІНЬ, за програмою “Українське дошкілля” для дітей старшого дошкільного віку (5-6 років). https://www.youtube.com/watch?v=hk-PS-61oqI&t=89s

Мета: Розвивати у дітей ритмічний слух, рухову пам’ять, формувати вміння виконувати нескладні ритмічні рухи. Підтримувати інтерес до музичної та ігрової діяльності. Розвивати у дітей увагу, пам’ять, здатність розрізняти динаміку, тембр і ритм. Навчати слухати музичні твори.

1. заняття складається з різних музичних завдань, як знайомих вашим діткам, так і нових, тому, уважно читайте субтитири- підказки;
2. під час першого перегляду допоможіть дитині зрозуміти вправу чи гру, прочитайте текстову підказку, покажіть рухи, заспівайте;
3. повторіть нову вправу чи гру двічі, більше не потрібно, хіба що дитина попросить сама; 4. ставлячи дітям запитання наведені в занятті, дайте їм час подумати, у кожної дитини своя швидкість розумових процесів; 5. не заставляйте дитину виконувати завдання, якщо вона не хоче!!!! 6. користуйтеся текстовими підказками, а краще, виконуйте завдання разом з дитиною; 7. якщо дитина не може виконати задані у вправі чи таночку рухи – спростіть їх, або придумайте свої; 8. танцювальні вправи робіть разом з дитиною, це дасть додатковий ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ефект; 9. заняття розраховане на 4-6 переглядів, в залежності від того, як дитина засвоїла музичний матеріал. 10. заняття включає МУЗИКОТЕРАПІЮ.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *